Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin koulukiusattuna pystyn samastuimaan muiden kaltoinkohtelua, hyväksikäyttöä, väkivaltaa

Vierailija
18.05.2019 |

jne. kokeneiden tuntemuksiin. Mutta en vain saa apua. En pysty vieläkään ymmärtämään miksi minun oli pakko mennä kiusattavaksi. Mieleni tuhottiin täysin, minua nöyryytettiin eikä minun annettu paeta. Yritin olla menemättä kiusaamisen takia kouluun, mutta opettajat pakottivat minut takaisin eivätkä tehneet kiusaamiselle mitään vaan lopulta osa meni siihen jopa mukaan. Miten se voi olla laillista ja vielä valtion tukemaa toimintaa? Miksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on suurin todistamasi vääryys, helpolla olet päässyt. Maailmassa tehdään järjestelmällistä väkivaltaa aivan jatkuvasti täysin avuttomille ihmisille. Se on ihmisluonto. Älä jää kokemukseen rypemään, vaan jatka elämääsi toteuttaen omia arvoja, joihin mitä ilmeisimmin toisten kiusaaminen ei kuulu.

Vierailija
2/2 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo on suurin todistamasi vääryys, helpolla olet päässyt. Maailmassa tehdään järjestelmällistä väkivaltaa aivan jatkuvasti täysin avuttomille ihmisille. Se on ihmisluonto. Älä jää kokemukseen rypemään, vaan jatka elämääsi toteuttaen omia arvoja, joihin mitä ilmeisimmin toisten kiusaaminen ei kuulu.

Aika järkyttävä kommentti. Vaikka sinun ihmisluontoosi kuuluukin järjetön väkivalta niin ei se tarkoita sen olevan kaikille muille luonnollista. Ihminen on sosiaalinen laumaeläin. Meillä on sisäsyntyinen empatia toisiamme kohtaan ja poikkeavia tapauksia kutsutaan psykopaateiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi