Kyllä tää viini rentouttaa ihanasti
Työpäivän jälkeen vaatteiden vaihto pieruverkkareihin ja t-paitaan, punkkupullo auki ja omalle lasiterassille nautiskelemaan. Aijai kyllä kelpaa :)
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen lauantaisin aina vapaalla.
Mä en, vuorotyö. Ap
Punkku? Kesällä? Vaihda valkkariin, roseen, tai miedompiin. Vain talvella juodaan punkkua.
Lasiterassille? Mihin lasia tarttee nyt kun tarkenee ja näkymät on mitä kullakin on?
Jep! Älä muuta viserrä. Odotan tässä myös konserttia alkavaksi.
Mukavaa viikonloppua ap:lle ja kaikille muillekin! :)
Vierailija kirjoitti:
Punkku? Kesällä? Vaihda valkkariin, roseen, tai miedompiin. Vain talvella juodaan punkkua.
Lasiterassille? Mihin lasia tarttee nyt kun tarkenee ja näkymät on mitä kullakin on?
Valkkaria ei ollut nyt kylmässä. Mieluummin punkkua kuin haaleeta valkkaria. Puutarhakaluja ei olla vielä roudattu ulkoterassille, lasiterassilta avasin pariovet että viilenee. Oikein mukavaa on tässä istuskella. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen juokoon ihan mitä haluaa ympäri vuoden. Lasi terassi on myös ihan jees. Avarra mieltäsi ja anna kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen juokoon ihan mitä haluaa ympäri vuoden. Lasi terassi on myös ihan jees. Avarra mieltäsi ja anna kaikkien kukkien kukkia.
Lasiterassi* olen amatööri.
Mä olen ollut tosi kireä pitkään. Vasta pari päivää sitten tajusin, että otan pari viinilasillista illalla. Rentouttaa!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikonloppua ap:lle ja kaikille muillekin! :)
Kiitos vaan, toivottavasti sielläkin missä olet saa nauttia näin mukavan kesäisistä keleistä
Ap
Itse olen lauantaisin aina vapaalla.