Veljeni aikoo lähteä rauhanturvaajaksi. Kuinka riskialtista hommaa?
Hän on ainoa veljeni, enkä halua menettää häntä.
Kommentit (23)
Libanon tällä hetkellä rauhallinen. Irakissa ja Afganistanissa puolestaan paukkuu ajoittain pyssyt ja pommit, julkisen tiedotuksen mukaan suomalaisten osalta viimeksi huhtikuussa.
Kuoleepahan ainakin hyvän asian vuoksi. Olen kyllä kuullut että rauhanturvaajat ovat syyllistyneet useisiin rikoksiin ihmisyyttä vastaan, tappaneet ja raiskanneet siviilejä.
Pahassa lykyssä tulee sinkkiarkussa takasi,niin miten serkkuni tuli.
Nykyään tosi vaarallista hommaa. Sano hänelle älä lähde.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä estää häntä tekemästä sitä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Tehtävien luonne on muuttunut. Afganistan ja Irak on käytännössä sota-operaatioita, mutta sitä ei haluta Suomessa sanoa ääneen.
Sano hänelle ystäviä ja kavereita saa, mutta veljiä ei saa jos vanhemmilla mennyt parasta ennen loppuun. Puolikkaita velipoikia kyllä saa,jos faija vaikka 70v ja on viellä panomies,tirskauttaa nuorehkon neiti sit tulille.
yli 60 vuoden aikana suomalaisia rauhanturvaajia on kuollut alle 50. Suurin osa liikenneonnettomuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuoleepahan ainakin hyvän asian vuoksi. Olen kyllä kuullut että rauhanturvaajat ovat syyllistyneet useisiin rikoksiin ihmisyyttä vastaan, tappaneet ja raiskanneet siviilejä.
Myös ostavat seksiä hädänalaisilta. Kaikki käy , vaikka 60 vuotiaat mummot, kun ovat viihteellä. Olen itse nähnyt.
Sano veljellesi että käyttää kondomia lähitaisteluissa.
Olen kolminkertainen rauhanturvaaja. Olen ollut mm. hiekalla.
Pärjää kun on järki päässä.
Eikös sanakirjassa lue nössön kohdalla rauhanturvaaja
Vierailija kirjoitti:
Eikös sanakirjassa lue nössön kohdalla rauhanturvaaja
En osaa sanoa.
Sen kuitenkin tiedän että typeryksen kohdalla lukee sinun nimesi.
Haimatulehus tuli mulle , juopottelin lähes kokoajan, mutta tämä oli 90-luvulla kosovossa.
Vierailija kirjoitti:
Haimatulehus tuli mulle , juopottelin lähes kokoajan, mutta tämä oli 90-luvulla kosovossa.
Hah hah.
Minä join tynnyrillisen ruokaviiniä.Ei kelvannut muille kun oli tanniinia liika:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös ostavat seksiä hädänalaisilta. Kaikki käy , vaikka 60 vuotiaat mummot, kun ovat viihteellä. Olen itse nähnyt.
Hienoa että ei rantustella ja hyväksi käytetä, vaan kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehtävien luonne on muuttunut. Afganistan ja Irak on käytännössä sota-operaatioita, mutta sitä ei haluta Suomessa sanoa ääneen.
"Rauhanturvaus" on aina ollut sotaa. Yleensä puolustussotaa, mutta sotaa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Rauhanturvaus" on aina ollut sotaa. Yleensä puolustussotaa, mutta sotaa kuitenkin.
Ei ole. Perinteinen rauhanturvaaminen on nimenomaan rauhantilan turvaamista, jotta sotaan ei jouduta. Jos ei ole rauhaa, ei ole silloin rauhanturvaamistakaan. Afganistan ja Irak ovat aktiivista sodankäyntiä.
Just.