Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kerroin ystävälleni erään huomioini eräästä naisesta ja hän pamautti sen julkisesti ääneen.

Vierailija
18.05.2019 |

Kumpi mokas? Sanoin että minä sanoin...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että.

Vierailija
2/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tyypit on sellaisia, että kaikki kiinnostava pitää huutaa koko maailmalle. Itse tein saman virheen kerran, arvostelin yhdelle kaverille yhtä yhteistä tuttuamme, ja hän päätti sitten käsitellä tätä asiaa seuraavassa blogitekstissä nimineen päivineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Ei sinänsä kannata juoruilla.

Vierailija
4/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut tätä ihmistä ystäväksi? 

Vierailija
5/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä koen, että jos keskustelen ystäväni kanssa, niin keskustellut asiat on automaattisesti vain meidän välisiä. Kokisin luottamuksen pettämisenä.

Vierailija
6/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän kanssa pitäisi pystyä puhumaan kaikesta luottamuksellisesti, niin ettei hän kerro asioita eteenpäin. Mielestäni ystäväsi mokasi.

Vierailija
7/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain järkky vihat ja haukut päälleni ja se joka kertoi vain istuskeli

Vierailija
8/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sain järkky vihat ja haukut päälleni ja se joka kertoi vain istuskeli

Ai siis kerroitko sinä ystäväsi kertomaa eteenpäin vai kertoiko hän sinun kertomaasi?

Vierailija
9/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä koen, että jos keskustelen ystäväni kanssa, niin keskustellut asiat on automaattisesti vain meidän välisiä. Kokisin luottamuksen pettämisenä.

Toisaalta minä olisin tyytyväinen, että kaveri kertoisi, jos joku puhuu minusta paskaa selkäni takana :)

Vierailija
10/10 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdalleni on myös osunut tällainen ystävä. Kerroin hänelle hieman nolon tapauksen, jossa siis minun käytökseni oli huvittavaa mutta myös lapsellisen hölmöä. Tämä ystävä tarjoili sen tarinan hauskana pöytäpuheena eräässä vieraassa seurueessa. Olin läsnä tässä pöydässä. Ei varsinaisesti lähettänyt meitä ystävinä, ymmärsin alkaa ottaa etäisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi