Mieheni petti minua veljeni kanssa
Olimme onnellinen perhe, yhdessä vietettyjä vuosia takana jo 8 vuotta ja meillä on yhteinen 6-vuotias poika. Viime toukokuussa kuitenkin yhteiselomme järkkyi ja olin valmis jättämään mieheni ja katkaisemaan välit veljeeni. Yhteisen tutun häissä mieheni oli päätynyt harrastamaan seksiä veljeni kanssa ja tämä kertoi asiasta minulle tapahtuneen jälkeen. Molempien mukaan he ajautuivat tilanteeseen silkan humalan takia, eikä asia merkinnyt heille mitään. Katkaisin yhteyden kumpaankin mutta nyt olen palannut mieheni kanssa yhteen. Veljeeni en edelleenkään ole minkäänlaisessa yhteydessä. Asia kuitenkin vaivaa minua edelleen ja minun on vaikea olla mieheni kanssa yhdessä. Mietin asiaa vähintään kerran päivässä ja koitan unohtaa sen ja siirtyä eteenpäin mutten tiedä pystynkö.
Onko täällä muita jotka ovat palanneet yhteen miehen kanssa pettämisen jälkeen? Minun tilannettani kuitenkin pahentaa vielä se fakta, että mieheni petti minua juurikin veljeni kanssa eikä ventovieraan.
Kommentit (7)
Tuo ongelma on helppo ratkaista. Onko miehelläsi sisko? Petä miestäsi sen siskon kanssa. Sitten olette sujut.
Kerrotko vähän tarkemmin mitä tapahtui? Ottiko miehesi veljesi herkkumutterin suuhun vai tapahtuiko ihan coitus jossain pusikon kätköissä?
Ihan liiankin tuttu juttu, melkein joka avioparilla tapahtuu juuri noin. Jaksamisia sulle!
Vierailija kirjoitti:
Ihan liiankin tuttu juttu, melkein joka avioparilla tapahtuu juuri noin. Jaksamisia sulle!
Harmitus, kun vaimollani on ainoastaan siskoja. Toosan lätisyttäminen on niin tavanomaista, että melkein ei jaksaisi.
Se oli vaan läpällä tehty.