Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan varma, että Vihreät tulevat kävelemään ulos hallitusneuvotteluista.

Vierailija
16.05.2019 |

Ykkösellä nyt neljä ihmistä sanomassa, että vaalilupausten täyttämiseen ei ole tule olemaan varaa. En vaan pysty uskomaan, että ehdottomat Vihreiden nuorisosiipi pystyisivät sulattamaan tätä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan päässyt perille mitä nää piipertäjät edes edustaa.

Vierailija
2/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkujaan edustivat luonnonsuojelua mutta se kaarti on tainnut jo hylätä puolueen kun sinne pesiytyi nämä nuoremmat joille tärkeintä on maailman ylikansoituksen tukeminen ja sitä myöden luonnon tuhoaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei sieltä lähde kuin kantamalla ulos. Kymppitonnin liksa kuussa tulossa ja hyvä eläkelisä siihen päälle. Menkää nyt jo niiden vaalilupaustenne ja tavoitteiden... Herätyskello on jo soinut, mutta teillä nukutaan sikeästi.

Vierailija
4/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen että Kepun loppukin kannatus menee kun poistetaan kaikki kepulaiset edut.

Vierailija
5/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkujaan edustivat luonnonsuojelua mutta se kaarti on tainnut jo hylätä puolueen kun sinne pesiytyi nämä nuoremmat joille tärkeintä on maailman ylikansoituksen tukeminen ja sitä myöden luonnon tuhoaminen.

Juuri näin. Ennen vihreät oli fiksujen, ajattelevien ihmisten puolue. Nykyään se on kuin idioottien kokoontumisajot. Voi sanoa, että tyhmä, tyhmempi, vihreä. Ei heillä ole mitään käsitystä luonnonsuojelusta. Tunnen paikallisia vihreitä isohkon joukon ja aniharva heistä harrastaa minkäänlaista luonnossa liikkumista. Eivät tunnista kasveja, lintuja, eivät osaa metsästää tai kalastaa. Ruskea virkattu pipo päähän ja retromekko päälle ja ah, siinä meillä on tämän päivän vihreä piipertäjä. 

Vierailija
6/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan on suurin piirtein pelkkiä kokoomuslaisia (Jungnerin lasken myös tähän jengiin) haukkumassa hallitusneuvotteluita. Ehkä kannattaa odottaa että hallitusneuvottelut saadaan loppuun ja yksityiskohdat julkaistaan. Tuskinpa sieltä mitään kovin maatamullistavaa loppujen lopuksi tulee. SAK:n veromalli ei mene sellaisenaan läpi. Demareiden ehdottama lähdevero voi tulla.

Vierailija
7/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen että Kepun loppukin kannatus menee kun poistetaan kaikki kepulaiset edut.

Et tunne Kepua. Se osaa hinnoitella itsensä. Näitkö kuinka Ville Niinistö kiemurteli Kemin sellutehtaan suhteen tänään? Kepu voitti jo.

Vierailija
8/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tämä on viimeinen kerta kun kepulla on mahdollisuus päästä hallitukseen toisena pääpuolueista niin kannattaahan se ottaa salkut kun tarjotaan.

Vierailija
9/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse haluan nähdä kun vassareiden änkyrät joutuu sipilöiden ja kaikkosten liekaan ja periaatteista luovutaan liukuhihnalta.

Vierailija
10/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi kepun viimeinen kerta?

Vierailija
11/11 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan on suurin piirtein pelkkiä kokoomuslaisia (Jungnerin lasken myös tähän jengiin) haukkumassa hallitusneuvotteluita. Ehkä kannattaa odottaa että hallitusneuvottelut saadaan loppuun ja yksityiskohdat julkaistaan. Tuskinpa sieltä mitään kovin maatamullistavaa loppujen lopuksi tulee. SAK:n veromalli ei mene sellaisenaan läpi. Demareiden ehdottama lähdevero voi tulla.

SIIS MITÄ VTTUA?!? Haluaako ne demarit nyt alkaa verottamaan lähteitäkin?? Meidän mailla on ainakin kaksi!! Einyt jumalauta!