Miksi heteromies haluaisi bi naisen kumppanikseen?
Kommentit (22)
Mies ajattelee, että jos sulla biksuna on naisiakin, niin hän automaattisesti pääsee osingolle. Liitossahan jaetaan kaikki, miksei siis muita kumppaneitakin?
Miten se nyt sitten eroaa heteronaisesta jos on suhteessa? Pienempi riski, että vaimo tulee maha pystyssä pikkujouluista kotiin.
Vierailija kirjoitti:
kimppakivaa kahden naisen kanssa
Ei tulisi mieleenkään. T. bi-nainen
Yleensä se bi tarkoittaa oikeasti lesboa. Kokemusta on.
Bi:t ovat kieltäymyksen tilassa olevia lesboja, suosittelen pysymään kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai yhtä hyvin (jos miehistä puhutaan) homoa. En itsekään ymmärrä, miksi kukaan hetero - mies tai nainen - haluaisi bi:n kumppanikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tai yhtä hyvin (jos miehistä puhutaan) homoa. En itsekään ymmärrä, miksi kukaan hetero - mies tai nainen - haluaisi bi:n kumppanikseen.
Jonkun taannoisen tutkimuksen mukaan naiset eivät yleisesti halunneetkaan bi-miehiä kumppaneiksi. Enkä sinällään lainkaan ihmettele.
Koska rakastan häntä. Syvästi. Ihmisenä.
Mitä se sinulle kuuluu mitä miehet haluavat?
Vierailija kirjoitti:
Bi:t ovat kieltäymyksen tilassa olevia lesboja, suosittelen pysymään kaukana.
Bi-miehet ovat sitten homppeleita?
Mikä ongelma siinä muka on? Minä olen yhden ihmisen kanssa kerrallaan, oli kyseessä sitten mies tai nainen. Enkä todellakaan halua mitään kimppakivaa, vaikka miehet niin luulevat. Biseksuaalisuudessa ei ole kyse siitä, että harrastaisi päättömästi seksiä kaikkien kanssa. T. Bi-nainen
Koska mieheni pitää mua hyvänä tyyppinä, tuntee muhun vetoa ja välittää musta valtaisasti. Mitä muuta hyvässä parisuhteessa pitää kumppaniaan kohtaan tuntea? Mun biseksuaalisuus ei herättänyt hänessä tunteita suuntaan tai toiseen.
Koska mun bi-tyttöystävä antaa mun kurkkia verhon raosta ja runkata, kun se saksittaa oman tyttöystävänsä kanssa.
Oikeesti ne on kyllä lesboja. Enkä mä vielä oo kertonu sille, että se on mun tyttöystävä. Tai muutenkaan puhunu sen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Koska mietin kannattaako lähteä edes treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mietin kannattaako lähteä edes treffeille.
Enkä itse siis ole bi vaan hetsku.
Kyllähän treffipalstoilla on kymmeniä ilmoituksia naisilta, jotka ovat suhteessa tai naimisissa miehen kanssa ja hakevat naista kolmanneksi.
kimppakivaa kahden naisen kanssa