Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa töissä, kun on työkaveri jota tekisi mieli lyödä?

Vierailija
16.05.2019 |

Ihan oikeasti se on sellanen besserwisser vaikkei sitä sanoilla suoraan ruokaan ilmi, mutta olemuksesta se tulee ja jotenkin niin omahyväinen. Oon pysyny nyt jotenkuten ystävällisenä mutta se tuntuu vähän tyhmältä kun en oikeastaan edes pidä henkilöstä. Hänkin on tainnut sen huomata.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ja mä kun luulin et heitit ton vaan läpällä. No selvisipä nyt sit kuitenkin tätä kautta et se lyönti on varmaan kohta oikeesti tulossa. :(

Täällä on aika monta eri vastaajaa. Jos työkaverisi harmittaa niin sano se sille suoraan ja tapelkaa sitten jos ei muuta ratkaisua löydy.

Vierailija
22/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on työt jossa toimitaan tiimissä ja joutuu olemaan sellaisen narsistityyppisen kaikkitietävän dunning kruger syndroomatyypin kanssa. Nämä ihmiset siis jotka ei suostu olemaan väärässä. Täytyy olla alhainen älykkyys että ajattelee että tietää kaiken asioista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivallalla nuo ainakin ennen ratkaistiin. Ihan samaan tapaan kuin Pekka Haavisto pudotti parilla terävällä nyrkiniskulla koulukiusaajansa laskemaan lukua. Kiusaaminen loppui siihen paikkaan.

Vierailija
24/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaverina tyyppi, joka töihin tullessaan ja lähtiessään tarkistaa ovatko tiimin ihmiset paikalla, pitää kirjaa kunkin työajasta ja siitä, että leimataanko sisään ja ulos oikea-aikaisesti.

Sinänsä ei itseäni haittaa, koska olen tunnollinen, mutta jotenkin vähän säälittää. Joskus mietin, että jääkö hän norkoilemaan johonkin työpaikan lähelle, että saa ylös tarkan lähtöajan.

Hän valittaa jatkuvasti kuinka paljon hänellä itsellään on tekemistä ja kuinka paljon hänellä on plus-saldoja, mutta hän sitten esim. meikkaa aamulla työajalla ja hoitaa omia asioitaan. Teen samaa työtä ja hoidan omat hommani paljon nopeammin. 

Lisäksi hän puhuu ihmisistä selän takana pahaa. Koitan aina toppuutella, mutta ei tajua vihjettä.

Mieluummin ottaisin sen besserwisserin.

Vierailija
25/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane sitä.

Vierailija
26/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia suoraan puheeksi. Ehkä hänkin oppii jotain itsestään mitä ei ehkä ole ennen osannut tajuta. Ihmisten itsereflektio on usein vajavainen näissä tapauksissa.

-Hei kuule. Vaikutat ylimieliseltä.

-Kuinka niin?

-Mulla tulee sun olemuksesta sellainen tunne.

Täysin asiatonta.

Vierailija
27/27 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on työt jossa toimitaan tiimissä ja joutuu olemaan sellaisen narsistityyppisen kaikkitietävän dunning kruger syndroomatyypin kanssa. Nämä ihmiset siis jotka ei suostu olemaan väärässä. Täytyy olla alhainen älykkyys että ajattelee että tietää kaiken asioista

Joo ne on todella rasittavia. Nassejen kanssa lähtee järki päästä. Verenpaine tapissa.