Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäytyminen bussissa

Vierailija
16.05.2019 |

Olen huomannut että nykyään ihmisillä on hirvittävä kiire painaa stop nappulaa heti kun bussi on lähtenyt edelliseltä pysäkiltä.Ymmärrän että jos on vieras reitti ja on katsonut linjakartasta minkä pysäkin jälkeen on hänen pysäkki niin painaa stop nappulaa kun bussi on lähtenyt edelliseltä pysäkiltä.Mutta havaitsemissani tapauksissa kelloa soitetaan heti kun bussi on nytkähtänyt pari metriä eteenpäin.Mistä moinen kiire, koska eihän se seuraava pysäkki 20 metrin päässä ole.Jos olisin bussikuski niin hermo menisi kun ei tietäisi soitteleeko siellä joku nukuksissa ollut kelloa joka haluaa vielä jäädä pois vai joku hätähousu joka ei malta odottaa että bussi on kunnolla lähtenyt edelliseltä pysäkiltä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on suurin ongelma bussimatkoillasi, olet päässyt aika vähällä.

Vierailija
2/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun olla eka. Kjäh! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyminen bussissa on oikeasti tätä: (rääkymällä) voi vitt@ kun oli paska ilta vitt@ kun kaveri vitt@ jätti mut yksin vitt@ ja se yksi vitt@ yritti iskeä vitt@ vitt@ vitt@!

Vierailija
4/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hirvittävintä käytöstä mistä olen koskaan kuullut. Uskomatonta! Miten ihmiset kehtaavat?

Vierailija
5/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olisin iloinen jos toi olis mun isoin ongelma bussissa...

Vierailija
6/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rasittavimmista ilmiöistä on keskialueen tukkivat seisoskelijat, vaikka istuinpaikkoja jonkun vieressä (hui kauheeta kun pitäis jonkun viereen istua!!) olisi vaikka kuinka vapaana. Sitten kun tulet rattaiden kanssa ovista, niin nämä tollot tuijottaa hölmistyneenä "öö pitäsköhän mun siirtyä hurrr durr". Useimmiten nuorisoa, vaikka monen ikäiset syyllistyvät tähän perseilyyn.

Vierailija
7/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman. Nappia painetaan heti kun bussi nytkähtää liikkeelle. Ennen tällaisesta toiminnasta sai kuskilta kipakkaa palautetta 😃

Vierailija
8/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Sen huomaa, että kuskia ärsyttää. Ja annas olla jos tulevalla pysäkillä ei ole ketään tulossa kyytiin eikä kukaan ole jäämässä pois. ;) 

Vierailija
9/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi rasittavimmista ilmiöistä on keskialueen tukkivat seisoskelijat, vaikka istuinpaikkoja jonkun vieressä (hui kauheeta kun pitäis jonkun viereen istua!!) olisi vaikka kuinka vapaana. Sitten kun tulet rattaiden kanssa ovista, niin nämä tollot tuijottaa hölmistyneenä "öö pitäsköhän mun siirtyä hurrr durr". Useimmiten nuorisoa, vaikka monen ikäiset syyllistyvät tähän perseilyyn.

Minä tykkään seisoa siinä keskikohdassa (olen ahdistunut selkävaivainen), mutta siirryn aina hyvissä ajoin pois. En kyllä tajua miksi osalle se siirtyminen on niin vaikeaa? O_o

Vierailija
10/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydessä bussissa tuo on merkki sille vieressä istuvalle että voi alkaa valmistautumaan siirtymään pois edestä.

Vierailija
11/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Sen huomaa, että kuskia ärsyttää. Ja annas olla jos tulevalla pysäkillä ei ole ketään tulossa kyytiin eikä kukaan ole jäämässä pois. ;) 

Tästäkin sai aikoinaan kuulla 😃 Kuski saattoi nousta kopistaan ja kiertää koko bussin tiukkaamassa kuka painoi turhaan nappia 😃

Vierailija
12/12 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä napin painelusta on hyvä tapp... siis keskustelu jo entuudestaan:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3041093/bussikuskit-arsyttaako-teita-ih…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi