Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderissä tulee yllättävän paljon vastaan naisten profiileja, joissa meikit on levinneenä, rööki suussa, työpaikka "Työtön työnhakija", koulutus "Elämän koulu" ja esittelyteksti tasoa "Haista vattu"

Vierailija
16.05.2019 |

En yhtään epäile, etteivätkö saisi siitäkin huolimatta osumia. Monikohan mies saisi yhtään osumaa, vaikka profiili olisi tuota tasoa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käyttää tinderiä 2019?

Vierailija
2/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki miesten profiilit ovat tuollaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki miesten profiilit ovat tuollaisia

Mitä se kertookaan naisista

Vierailija
4/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kerro aika paljon enemmän miehistä kun naisista?

Vierailija
5/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaisellakin profiililla nainen saa matcheja kymmenkertaisesti jopa alfa-miesten profiileihin verrattuna.

Vierailija
6/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes käyttää tinderiä 2019?

Ai? Mitäs muut nykyään?

t. dinosaurus

Vierailija
7/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Eipä miehet voi väittää, että he esittävät parempaa kuin ovat. Hyvä, kun ihmiset ovat rehellisiä.

Vierailija
8/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset voivat sabotoida tahallisesti ulkonäköään lävistyksillä ja tatuoinneilla ja silti "kauppa käy". Sama kuin mies tahallaan lyhentyisi ja kasvattaisi vatsan.

Vierailija
9/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan terve käytä tinderiä. Vain luuserit

Vierailija
10/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset voivat sabotoida tahallisesti ulkonäköään lävistyksillä ja tatuoinneilla ja silti "kauppa käy". Sama kuin mies tahallaan lyhentyisi ja kasvattaisi vatsan.

Se, ettet sinä pidä lävistyksistä tai tatuoinneista, ei tarkoita, etteikö joku toinen kävisi niihin suorastaan kuumana.

Ei se tatuoitu rokkimimmi Minna varmaan sinua Pertti Perusinsinööriä sieltä ole hakemassa, vaan hevimies Markoa.

Vierailija
11/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla "samantasoista" profiilia, voit vaikka yllättyä...

Vierailija
12/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tinder-kuvissaan on vahvoilla meikeillä ja kaikki Instagramin ykköskikat käytössä jotta näyttäisi mahdollisimman hyvältä, on feikki ja "ei jatkoon".

Mutta myös jos Tinder-kuvissaan on täysin kaunistelemattomana itsenään, oli totuus kuinka elämänkoulu tahansa, on WT ja "ei jatkoon".

Vierailija
13/13 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ollut Tinderissä, mutta olen lukenut vaikka kuinka monta ketjua siitä kun on

oltu pettyneitä treffien jälkeen kun kuvissa hyvältä näyttänyt olikin oikeasti "ruma, läski, vanha, tyylitön..."

Siksi olen pohtinut, että jos joskus tekisin profiilin, niin sinne pitäis laittaa kuva kaksoisleuasta, isosta mahasta, lauantaiaamun "tukka pystyssä kotona ilman meikkiä collegehousuissa ja virttyneessä t-paidassa"-kuva, niin ei tulis niin pahaa pettymystä. Korkeintaan positiivinen yllätys.Treffeillekään ei varmaan kannata ainakaan ensimmäisillä tapaamisilla liikaa tälläytyä, niin ei tule se kotipeikko sitten järkytyksenä...

Minä en kotonani jaksa esittää mitään mitä en ole. Töissä olen siististi laitettuna, koska olen asiakkaiden kanssa. Kotona rennosti, koska koti on rentoutumista varten. Kun on erikoisempaa menoa, niin laittaudun kyllä.

Luulen, että pysyttelen vielä toistaiseksi erossa Tinderistä, niin ei ainakaan ihan heti tule testattua minkälaisilla kuvilla siellä minun kannattaisi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän