Annastiina Heikkilä ei puhu mitään loistavaa englantia
Vähän jäykästi puhuu. Mutta ei varmaan käytäkään englantia kovin paljon. TV1:llä eurovaaliohjelma.
Kommentit (20)
Entä sitten? Tuskinpa omakaan kielitaitosi on edes suomen osalta täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta Annastiina on ulkomaankirjeenvaihtaja, joten hieman eri asia kuin minä. Nuo monet eurovaaliehdokkaat, joiden äidinkieli ei ole englanti, puhuvat kuitenkin erittäin sujuvaa englantia. Terv. ap
Vierailija kirjoitti:
Nämä valopäät luulevat että kaikki muut paitsi suomalaiset puhuvat Oxford-englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta Annastiina on ulkomaankirjeenvaihtaja, joten hieman eri asia kuin minä. Nuo monet eurovaaliehdokkaat, joiden äidinkieli ei ole englanti, puhuvat kuitenkin erittäin sujuvaa englantia. Terv. ap
Entä sitten? Jos tulee ymmärretyksi, puhuu riittävän hyvin. Toimittajan tehtävä on raportoida asioista, ei esitellä täydellistä kielitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Etelä-Amerikkalaisten käsittämättömät mongerrukset ovat sinusta loistavaa englantia...
Siis Annastiina puhuu paljon paremmin englantia kuin keskivertosuomalainen, mutta ei niin hyvin mitä olisin luullut ammattimaiselta kirjeenvaihtajalta. Mutta hän varmaan puhuu ranskaa todella hyvin koska käyttää sitä jatkuvasti. Terv. ap
Tiedän mitä tarkoitat. Vähän tulee sillai väkinäisesti tuskan kautta tuo puhe ja ilmeetkin sen mukaiset.
Vierailija kirjoitti:
Siis Annastiina puhuu paljon paremmin englantia kuin keskivertosuomalainen, mutta ei niin hyvin mitä olisin luullut ammattimaiselta kirjeenvaihtajalta. Mutta hän varmaan puhuu ranskaa todella hyvin koska käyttää sitä jatkuvasti. Terv. ap
Sössöti sössöti...
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä tarkoitat. Vähän tulee sillai väkinäisesti tuskan kautta tuo puhe ja ilmeetkin sen mukaiset.
Sellaista pidättäytyvää puhetta, kuin ei luottaisi ihan täysin käännöksiinsä.
Hohhoijaa. Menkää itse sinne kameran eteen puhumaan, niin katsotaan kuinka sujuvaa puhetta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista pidättäytyvää puhetta, kuin ei luottaisi ihan täysin käännöksiinsä.
Vähän niinku ähistäis paskalla kovaa ulostetta ja toivois että jotain edes tulis ulos. ;D
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Menkää itse sinne kameran eteen puhumaan, niin katsotaan kuinka sujuvaa puhetta tulee.
Mennään mennään. Tuutko messiin?
Miksi pitäisi puhua loistavasti kun kuitenkin hoitaa työnsä niin kuin pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin pidellä kameraa, kun sinä esittelet loistava kielitaitoasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puhua loistavasti kun kuitenkin hoitaa työnsä niin kuin pitää?
No mut jos on loistava ammatti niin sen mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin pidellä kameraa, kun sinä esittelet loistava kielitaitoasi.
Hienoa, haittaako jos otan läppärin mukaan, niin voin kääntää kaiken Google translatorin avulla. :D
Toiset puhuu jäykästi ja toiset puhuvat suu avoinna täynnä etupurentaisia hampaita. Mitä siitä.
Erikoisesti ääntää joitakin sanoja.
Go -" göy"
So - "söy"
Jms
Annastiina ilmeilee (kurtistaa otsaansa, siristelee silmiäänjne) myös raportoidessaan suomeksi.
Kuka vieraskielinen puhuu sitä kuin äidinkieltään? Tähänhän teikäläisiltä ei saa koskaan vastausta.