Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, ihastuminen menossa ohi!!!

Vierailija
16.05.2019 |

Ihastuin pari kk sitten mieheen, joka oli oikeastaan ihan täys tollo, mutta mun aivot eli hetken ihan omaa elämäänsä. Ei auttanu järkipuhe niille, kun kaikki mikä liittyi tähän henkilöön oli vaan niiiiin ihanaa. Ja huonon käytöksenkin annoin anteeksi ihan noin vain eikä haitannu vaikka aavistelin ettei oo kovin vakavissaan mun suhteen. No, heräsin just tuosta kuplasta, pistin välit poikki ja nyt ihmettelen miten ihmeessä koin miehen niin ihanana tuon hetken. Vaikka oli mulle niin väärä ihminen kuin olla ja voi. Ja oli seksiä vaan vailla ja pelkkää hupailua. Ehkä toi hyvä seksi sai mun aivokemiat jotenkin ihan totaalisen sekaisin?! Mutta onneksi heräsin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän kun vankilasta pääsis.

Vierailija
2/3 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tulla takaisin, piankin, entistä kovempana. Kokemusta on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi tulla takaisin, piankin, entistä kovempana. Kokemusta on...

Mutta onneksi kyseinen henkilö asuu kaukana, ei oo mitään yhteistä muuta kuin tämä ollut ja mennyt suhde. Ja hänestä ei takuulla kuulu enää mitään, kun seksi loppui. Olo on tosiaan kuin vankilasta päässyt, koska rupesi tuntumaan ihan epätodelliselta, että oon niin ihastunu, vaikka mies on idiootti! Ei oo aiemmin tällaista käyny näin vahvana, joten syytän aivokemioita ylireagoinnista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi