Mistä treffeillä kannattaa puhua?
Teidän mielestänne? Kertokaa myös ikä ja sukupuoli
Kommentit (22)
Opiskeluista ja töistähän ne kaikki haluaa aina jauhaa.
tuloista, perheen lisäyksestä, uskonnosta, seurusteluhistoriasta. Nämä kaikki on hyvä käydä läpi hyvissä ajoin.
Politiikka ja maaha_n_muutto ovat sopivan kevyitä aiheita. Kannattaa ylistää mestaria joka toisessa sivulauseessa niin varmasti irtoaa pi****.
No existä kannattaa kertoa mahdollisimman tarkkaan. Lapsuuden traumat kannattaa myös puida heti alkuun. Toki myös jos harrastat jotain postimerkkeilyä tai junabongausta, niin yksityiskohtaiset kuvaukset siitä ovat plussaa. Treffikumppanin ulkonäköä pitää kommentoida ja kertoa seksimieltymyksistään. Omat ja sukulaisten sairaudet tulee toki käsitellä. Ryyppyreissujen muistelu käy välikevennykseksi.
Onpas näsäviisaita vastauksia. Itse kun en treffaile usein, niin olisi kiva tietää mistä ihmiset yleensä treffeillä juttelevat.
Aina kannattaa puhua pelkästään ex kumpopanista oli ikä mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas näsäviisaita vastauksia. Itse kun en treffaile usein, niin olisi kiva tietää mistä ihmiset yleensä treffeillä juttelevat.
Opiskeluista ja töistä.
Kävin alkuvuodesta treffeillä jonkun miehen kanssa, joka selitti työhistoriastaan yksityiskohtaisesti melkein 10 minuutin ajan. Mietin siinä vain, että luuliko tyyppi tulleensa työhaastatteluun.
Puhu vaikka lempijulkkiksestasi, kuinka kuuma hothothot se on ja antautuisit sille ensimmäisestä vilkaisusta
Ei mistään. Kokemuksella oppinut.
Vierailija kirjoitti:
No se riippuu ihan niiden ihmisten kiinnostuksenkohteista. Jos kaksi anime-harrastajaa menee treffeille keskenään, on anime varmasti hyvä puheenaihe. Jos taasen ei ymmärrä animesta mitään, se ei ole hyvä puheenaihe. Aiheet seuralaisen ja tilanteen mukaan. Myös treffipaikka voi vaikuttaa aihevalintaan. Treffit lätkämatsissa kirvoittavat luultavasti erilaista juttelua kuin treffit taidenäyttelyssä.
Minusta ekoilla treffeillä on hyvä puhua harrastuksista, perhesuhteista(onko lapsia yms.), muutoinkin mielenkiinnn kohteista.
Mies 36
Mistahan me puhuttiin...no meidan omat kulttuurit oli aika hauska puheenaihe, kun asutaan molemmat maassa, josta ei olla kotoisin. Sitten puhuttiin paikallisesta kulttuurista, myonnan etta hieman naureskellen.
Musiikista, leffoista - eritoten elokuvaohjaajista, kirjallisuudesta. Ja usk0nnosta puhuttiin kanssa joo, mulla kr1stinuskotausta ja miehella m*slimitausta. (Mutta vain tausta, molemmilla.) Yleisista arvoista, f3minismista.
Ruuista puhuttiin, ja matkustelusta. Siita, mihin toisessa viehatyttiin. Tulevaisuuden suunnitelmista vahan, ja siita mita treffeilta hakee.
Treffit kestivat yli 24 tuntia, eli aika paljon mahtui aiheita :)
Kun olen ollut deiteillä koetan ehdottaa sellaisen paikan tapaamiseen, missä olisi jotakin mielenkiintoista katseltavaa. Nyt kesäaikaan on helppo mennä jonnekin torille, ulkoilukeskukseen, puistoon tai vastaavaan ja josta voi käydä ostamassa kahvit pahvimukiin että voi istuksia hyvän sään vallitessa puiston penkillä/kannon nokassa/ käppäillä muuten vaan (ihmisten joukossa kuitenkin).
Siinä on joksikin aikaa juttelemista, jos vaikka kommentoi maisemaa tai tykkäisi vaikka kävellä muutaman km.
En yleensä kysele toiselta mitään, vaan juttelen niitä näitä. Suurin osa deiteistä innostuu sitten itsekin puhumaan ja kommentoimaan.
Sellaiset työhaastattelu treffit on hirveimpiä ikinä. Minä haluan seurustella mukavan ja rennon ihmisen kanssa, jonka kanssa voi harrastaa yhdessä tai olla kotona leffoja katsomassa, kokkailemassa jne. Joten harrastukset, leffat, mieltymykset ruuan suhteen olisi minulle hyviä keskustelunaiheita. Työstä kysyminen riittää tähän tyyliin, että "Mitä teet yleensä arkisin? oletko töissä, koulussa, harrastatko jotain iltaisin?" En halua selittää koko työhistoriaani ja palkkaani ventovieraalle.. Työstä voi mainita ohimennen ja jatkaa siitä muihin aiheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Politiikasta ja uskonnosta
Ja ilmastonmuutoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Sellaiset työhaastattelu treffit on hirveimpiä ikinä. Minä haluan seurustella mukavan ja rennon ihmisen kanssa, jonka kanssa voi harrastaa yhdessä tai olla kotona leffoja katsomassa, kokkailemassa jne. Joten harrastukset, leffat, mieltymykset ruuan suhteen olisi minulle hyviä keskustelunaiheita. Työstä kysyminen riittää tähän tyyliin, että "Mitä teet yleensä arkisin? oletko töissä, koulussa, harrastatko jotain iltaisin?" En halua selittää koko työhistoriaani ja palkkaani ventovieraalle.. Työstä voi mainita ohimennen ja jatkaa siitä muihin aiheisiin.
Joo tyosta kysyminen on ehka tylsinta ikina. Siella kuitenkin viettaa minimissaan sen 8 tuntia viitena paivana viikossa, ei paljoa kiinnosta alkaa puhua siita vapaa-ajallakin viela :D
Up