Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä treffeillä kannattaa puhua?

Vierailija
16.05.2019 |

Teidän mielestänne? Kertokaa myös ikä ja sukupuoli

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluista ja töistähän ne kaikki haluaa aina jauhaa.

Vierailija
4/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikasta ja uskonnosta

Vierailija
5/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuloista, perheen lisäyksestä, uskonnosta, seurusteluhistoriasta. Nämä kaikki on hyvä käydä läpi hyvissä ajoin.

Vierailija
6/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä mikä hyvältä tuntuu. 

Vierailija
7/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka ja maaha_n_muutto ovat sopivan kevyitä aiheita. Kannattaa ylistää mestaria joka toisessa sivulauseessa niin varmasti irtoaa pi****.

Vierailija
8/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No existä kannattaa kertoa mahdollisimman tarkkaan. Lapsuuden traumat kannattaa myös puida heti alkuun. Toki myös jos harrastat jotain postimerkkeilyä tai junabongausta, niin yksityiskohtaiset kuvaukset siitä ovat plussaa. Treffikumppanin ulkonäköä pitää kommentoida ja kertoa seksimieltymyksistään. Omat ja sukulaisten sairaudet tulee toki käsitellä. Ryyppyreissujen muistelu käy välikevennykseksi.

Vierailija
9/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas näsäviisaita vastauksia. Itse kun en treffaile usein, niin olisi kiva tietää mistä ihmiset yleensä treffeillä juttelevat.

Vierailija
10/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa puhua pelkästään ex kumpopanista oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
11/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas näsäviisaita vastauksia. Itse kun en treffaile usein, niin olisi kiva tietää mistä ihmiset yleensä treffeillä juttelevat.

Opiskeluista ja töistä.

Kävin alkuvuodesta treffeillä jonkun miehen kanssa, joka selitti työhistoriastaan yksityiskohtaisesti melkein 10 minuutin ajan. Mietin siinä vain, että luuliko tyyppi tulleensa työhaastatteluun.

Vierailija
12/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu vaikka lempijulkkiksestasi, kuinka kuuma hothothot se on ja antautuisit sille ensimmäisestä vilkaisusta

Vierailija
13/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Kokemuksella oppinut.

Vierailija
14/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se riippuu ihan niiden ihmisten kiinnostuksenkohteista. Jos kaksi anime-harrastajaa menee treffeille keskenään, on anime varmasti hyvä puheenaihe. Jos taasen ei ymmärrä animesta mitään, se ei ole hyvä puheenaihe. Aiheet seuralaisen ja tilanteen mukaan. Myös treffipaikka voi vaikuttaa aihevalintaan. Treffit lätkämatsissa kirvoittavat luultavasti erilaista juttelua kuin treffit taidenäyttelyssä. 

15/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ekoilla treffeillä on hyvä puhua harrastuksista, perhesuhteista(onko lapsia yms.), muutoinkin mielenkiinnn kohteista.

Mies 36

Vierailija
16/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistahan me puhuttiin...no meidan omat kulttuurit oli aika hauska puheenaihe, kun asutaan molemmat maassa, josta ei olla kotoisin. Sitten puhuttiin paikallisesta kulttuurista, myonnan etta hieman naureskellen.

Musiikista, leffoista - eritoten elokuvaohjaajista, kirjallisuudesta. Ja usk0nnosta puhuttiin kanssa joo, mulla kr1stinuskotausta ja miehella m*slimitausta. (Mutta vain tausta, molemmilla.) Yleisista arvoista, f3minismista. 

Ruuista puhuttiin, ja matkustelusta. Siita, mihin toisessa viehatyttiin. Tulevaisuuden suunnitelmista vahan, ja siita mita treffeilta hakee. 

Treffit kestivat yli 24 tuntia, eli aika paljon mahtui aiheita :) 

Vierailija
17/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen ollut deiteillä koetan ehdottaa sellaisen paikan tapaamiseen, missä olisi jotakin mielenkiintoista katseltavaa. Nyt kesäaikaan on helppo mennä jonnekin torille, ulkoilukeskukseen, puistoon tai vastaavaan ja josta voi käydä ostamassa kahvit pahvimukiin että voi istuksia hyvän sään vallitessa puiston penkillä/kannon nokassa/ käppäillä muuten vaan (ihmisten joukossa kuitenkin).

Siinä  on joksikin aikaa juttelemista, jos vaikka kommentoi maisemaa tai tykkäisi vaikka kävellä muutaman km. 

En yleensä kysele toiselta mitään, vaan juttelen niitä näitä. Suurin osa deiteistä innostuu sitten itsekin puhumaan ja kommentoimaan. 

Vierailija
18/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset työhaastattelu treffit on hirveimpiä ikinä. Minä haluan seurustella mukavan ja rennon ihmisen kanssa, jonka kanssa voi harrastaa yhdessä tai olla kotona leffoja katsomassa, kokkailemassa jne. Joten harrastukset, leffat, mieltymykset ruuan suhteen olisi minulle hyviä keskustelunaiheita. Työstä kysyminen riittää tähän tyyliin, että "Mitä teet yleensä arkisin? oletko töissä, koulussa, harrastatko jotain iltaisin?" En halua selittää koko työhistoriaani ja palkkaani ventovieraalle.. Työstä voi mainita ohimennen ja jatkaa siitä muihin aiheisiin.

Vierailija
19/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikasta ja uskonnosta

Ja ilmastonmuutoksesta.

Vierailija
20/22 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset työhaastattelu treffit on hirveimpiä ikinä. Minä haluan seurustella mukavan ja rennon ihmisen kanssa, jonka kanssa voi harrastaa yhdessä tai olla kotona leffoja katsomassa, kokkailemassa jne. Joten harrastukset, leffat, mieltymykset ruuan suhteen olisi minulle hyviä keskustelunaiheita. Työstä kysyminen riittää tähän tyyliin, että "Mitä teet yleensä arkisin? oletko töissä, koulussa, harrastatko jotain iltaisin?" En halua selittää koko työhistoriaani ja palkkaani ventovieraalle.. Työstä voi mainita ohimennen ja jatkaa siitä muihin aiheisiin.

Joo tyosta kysyminen on ehka tylsinta ikina. Siella kuitenkin viettaa minimissaan sen 8 tuntia viitena paivana viikossa, ei paljoa kiinnosta alkaa puhua siita vapaa-ajallakin viela :D