Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoijat, miksi poltatte?

Hämmästelijä
16.05.2019 |

Tätä olen ihmetellyt kauan. Toki ymmärrän nikotiiniriippuvuuden, mutta en sitä, miksi se nikotiini täytyy saada tupakasta kun kaikki suihkeet ja laastarit ja tabletitkin on keksitty. Siinä vähenisi muut haittavaikutukset, kun ei savua vetäisi keuhkoihin.
Ja ihan ystävällisen vilpittömästi kyselen, vain koska tämä on asia jota en ymmärrä. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa stressiä. Elämä on muuten niin perseestä, että tupakka on mun nautintoni.. olen yrittänyt lopettaa, mutta sitä ketutusta ja päänsärkyä ei kauaa jaksa.

Vierailija
2/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää päästä pois tavasta = saada polttaa juuri tupakka, sen jälkeen pääsee pois riippuvuudesta. Onnistui kun miksaili kaikkia nikotiinivalmisteita. Nyt poltan tupakan noin kerran kuukaudessa eikä tee enää mieli lisää.

En enää ymmärrä miten jaksoin polttaa 20 tupakkaa päivässä, hyh sitä hajua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa stressiä.

No eihän helpota.

Vierailija
4/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaa stressiä. Elämä on muuten niin perseestä, että tupakka on mun nautintoni.. olen yrittänyt lopettaa, mutta sitä ketutusta ja päänsärkyä ei kauaa jaksa.

Tää ei edes pidä paikkaansa. Olin ennen tosi äkkipikainen ja kiukkuinen, huusin niksoissani lapsille ja miehelle. Lopetin tupakoinnin ja stressilevelit laski ja huutaminen loppui. Hetken kirpasi ja sen jälkeen elämä on ollut mukavempaa :)

Vierailija
5/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt täysin irti teini-iän rappioromanttisesta itsetuhosta. Tupakointi on osa identiteettiäni. Onneksi saanut sentään vähennettyä muutamaan päivässä.

Vierailija
6/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä ja se rentouttaa minua.

Vierailija
7/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö että se on se tupakka itsessään joka aiheuttaa sen "ketutuksen" ja päänsäryn? Se aiheuttaa tuon "stressin" sulle. Sitten väliaikaisesti helpotat sitä vetämällä myrkyllistä savua keuhkoihin, ja tästä lystistä maksat vielä itsesi kipeäksi. 

Mietipä vielä tuota hommaa. Kroppasi ansaitsee parempaa kohtelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme