Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä, joka joskus kysyit palstalla neuvoa elämätilanteeseesi, miten sinulla menee nyt?

Vierailija
16.05.2019 |

Itse tein joskus ketjun, kun mieheni oli pettänyt minua. Neuvojen mukaisesti jätin hänet, tästä on kohta 2v. Nykyään minulla on uusi mies ja olen raskaana.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin neuvoja hankalaan tilanteeseen työpaikalla. Pari extra-kenkkua työkaveria (kiusaamista) ja muutakin sellaista mitä en tarkemmin viitsi kertoa. Otin pitkän mietinnän jälkeen lopputilin ja olen ylpeä että tällainen hissukka kuin minä uskalsi tehdä sen. Outoa on se, että eroilmoituksen jälkeen minua alettiin kohtelemaan paremmin ja pienempi pomo jopa pyysi harkitsemaan uudelleen. Toinen kiusaaja heittäytyi yhtäkkiä todella mukavaksi. Minulla kuitenkin on jo muita suunnitelmia. Vielä reilu viikko jäljellä irtisanomisaikaa.

Vierailija
2/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatin neuvoja ja nyt kaikki menee päin vttua.

Kiitti vaan kaikkien alojen asiantuntijat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D:D:D:D:D

Vierailija
4/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pilasin elämäni mammojen takia.

Vierailija
5/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kysymys liittyi ehkäisyyn ja myöhemmin kysyin neuvoa kun kärsin vakavasta unettomuudesta. Olisin halunnut lisää lapsia, mutta sairauksien takia en olisi jaksanut. En tehnyt enää lisää lapsia. Alitajuisesti tietyt saamani kommentit palstalla mielestäni vaikuttivat päätökseeni. Unettomuuden ja uupumuksen aikana sain tukea ja neuvoa palstalta.

Jäin työttömäksi ja opiskelun uuden ammatin. Nyt olen vakityössä. Jos olisin tullut vielä raskaaksi, en olisi lähtenyt opiskelemaan enkä luultavasti enää työllistynyt. Joskus mietin, että mitä jos olisin toiminut toisin. Toisaalta parempi näin, koska minulla ei olisi ollut voimavaroja uuteen raskauteen ja vauvanhoitoon.

Vierailija
6/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tarvitsen neuvoja ihmissuhteissa ja saan paljon alapeukkuja. Mitään konkreettisia neuvoja en saa, vaan minua vain haukutaan. En ole edes mikään trolli tai kiv ikiss aäiti tms. Olen paljon ahdistuneempi enkä oikeastaan enää uskalla kirjoittaa tälle palstalle juurikin sen ryöpytyksen takia. Kertoo aika paljon ihmisistä, kun saan paljon yläpeukkuja jos kirjoitan jotain negatiivista jostain julkkiksesta. Mutta aitoihin ongelmiin en ole saanut neuvoja.

Vierailija
7/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tarvitsen neuvoja ihmissuhteissa ja saan paljon alapeukkuja. Mitään konkreettisia neuvoja en saa, vaan minua vain haukutaan. En ole edes mikään trolli tai kiv ikiss aäiti tms. Olen paljon ahdistuneempi enkä oikeastaan enää uskalla kirjoittaa tälle palstalle juurikin sen ryöpytyksen takia. Kertoo aika paljon ihmisistä, kun saan paljon yläpeukkuja jos kirjoitan jotain negatiivista jostain julkkiksesta. Mutta aitoihin ongelmiin en ole saanut neuvoja.

Ikävä kuulla. Olen huomannut, että täällä nimenomaan ihmissuhteisiin liittyviin aloituksiin satelee lähes poikkeuksetta hyvin kärkkäitä mielipiteitä ja neuvot ovat luokkaa "mene idiootti muualle itkemään". Onneksi seassa on joskus asiallisiakin kommentteja, mutta rankalla kädellä saa kyllä suodattaa.

Vierailija
8/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyin joskus verhojen silityksestä ja se alotus poistettiin muutaman vastauksen jälkeen:) En saanut apua mutta on mulla nyt verhot ikkunoissa.

Vierailija
9/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 100 trollivastausta kohti saa 2 hyvää ja aitoa vastausta :)

Vierailija
10/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kysyin joskus verhojen silityksestä ja se alotus poistettiin muutaman vastauksen jälkeen:) En saanut apua mutta on mulla nyt verhot ikkunoissa.

Se oli sun onnes, että poistettiin. Ei olis muuten verhoja ikkunoissa.

Vierailija
11/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli sun onnes, että poistettiin. Ei olis muuten verhoja ikkunoissa.

Totta. Palstan ohjeilla olisin varmaan polttanut koko talon. Kiitos nauruista.

Vierailija
12/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin joskus neuvoa tilanteessa, kun miesystävä ei yhteenmuuton jälkeen oikein sietänytkään lastani (ei lapsen käytöksen takia, ei vaan halunnut "jakaa minua" ja oli lapselle sen seurauksena tosi etäinen). Muistan kun vielä yritin avata tilannetta tosi paljon miehen eduksi, että oikeasti on tosi kultainen ja hieno tyyppi. Sain niin suoria vastauksia siitä, kuinka lapsi asian todennäköisesti kokee, että se avasi silmäni ja avoliitto (ja suhde sen myötä) jäi lyhyeksi. Nyt olen päättänyt, että asun lapseni kanssa kahdestaan, seurustelen nyt mutta molemmille on itsestäänselvyys, että yhteen emme ole muuttamassa. Että joskus niistä sokerikuoruttamattomista vastauksista on erittäin suuri apu!

Vierailija
13/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju

Vierailija
14/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain haukkuja ja solvauksia. Kokemani vääryys oli oma vikani ja minä elinkelvoton yksilö. Olin myös huono provoilija ja sama juttu oli sekä liian uskomaton ollakseen totta että vanha vitsi jolla on trollattu liian monta kertaa. Ohjeet ja neuvot olivat epäkäytännöllisiä mustavalkoisessa ideologisuudessaan. Muutama empaattinen tuen osoitus eivät auttaneet ongelman ratkaisussa vaikka hetken lämmittivätkin. Turhista turhin paikka kysyä neuvoa.

Vierailija
15/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin neuvoja, kun olin henkisesti väkivaltaisessa suhteessa ja toisen kerran, kun ystäväni kohtelivat minua jatkuvasti alentavasti. Sain neuvoksi jättää se sika ja etsiä parempia ystäviä. Siitä on muutama vuosi aikaa. Nyt olen täysin yksin, vaikka olen yrittänyt etsiä miestä ja ystäviä. 

Vierailija
16/16 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin neuvoja, kun olin henkisesti väkivaltaisessa suhteessa ja toisen kerran, kun ystäväni kohtelivat minua jatkuvasti alentavasti. Sain neuvoksi jättää se sika ja etsiä parempia ystäviä. Siitä on muutama vuosi aikaa. Nyt olen täysin yksin, vaikka olen yrittänyt etsiä miestä ja ystäviä. 

Mammat tietää aina paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi