Mitä epäilisitte tässä tilanteessa?
Erottiin ex miehen kanssa muutama kuukausi sitten. Suhde kesti vain vuoden. Jätin miehen koska hän oli sairaalloisen mustasukkainen ja rajoitti minun menemisiä ja kavereita.
Pari viikkoa sitten tapasin kivan miehen sattumalta ja tapailtiin, meillä oli kivaa treffeillä. Mies pussaili julkisillakin paikoilla ja näytti siltä että hän oikeasti piti minusta. Ex mies näki yksi päivä meidät kun ajettiin autolla, hän näytti vihaiselta. Samana iltana meillä oli vielä kivaa uuden miehen kanssa, käytiin syömässä ja lähtiessä mies pussaili ja sanoi että olet ihana.
Seuraavana päivänä laiteltiin miehen kanssa viestiä mutta illalla mies alkoi olemaan sellainen "tylsä". Aamulla ei tullut huomenta viestiä, päivällä ei kuulunut mitään. Jos itse laitoin jotain, mies vastasi mutta ei sen kummempaa. Nyt en ole tänään laittanut mitään koska ahdistaa kun ei hänkään laita. Mietin että onkohan exäni uhkaillut viestillä tätä uutta miestä jotenkin ja mies muuttui siksi, koska käytös muuttui seuraavana päivänä siitä kun exäni näki meidät. Olen miettinyt pääni puhki ja en ole itse loukannut tai tehnyt mitään typerää miksi mies yhtäkkiä olisi hiljentynyt. Vai olisko noin vaan yhtäkkiä tullutkin toisiin ajatuksiin ettei pidäkkään minusta? Juuri sen jälkeen kun exä sai tietää meistä?
Haluaisin kysyä mieheltä että onko exäni uhkaillut häntä tai laittanut edes viestiä, mutten tiedä miten ilman että kuulostaisin typerältä? Vai mitä teen tässä tilanteessa? Help
Kommentit (8)
Mutta miten otan asian puheeksi? Olen niin yllättynyt tilanteesta etten osaa toimia oikein mitenkään..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten otan asian puheeksi? Olen niin yllättynyt tilanteesta etten osaa toimia oikein mitenkään..
Ap
Älä ainakaan sähköisesti, jää mahdollisuus jättää vastaamatta. Yritä tavata se mies, ja ota puheeksi vaikkapa ohimennen, mutta älä liikaa höpötä eksästä, jottet vaikuta siltä, ettet olisi yli.
Oli miten oli, yksipuolisesti et saa parisuhdetta aikaan. Eli mistä hyvänsä syystä mies viileni, niin sinä et voi sille varsinaisesti yhtään mitään. Voi olla väliaikaista, voi olla olematta.
Älä ainakaan koko ajan pommita häntä viesteillä. Anna mahdollisuus ikävöidä sinua. Sellaiset ihmiset, joilla on aktiivinen oma elämä, on kiinnostavia.
Turhaa mietit, suuta vaan auki. Kysy mieheltä vain haluaako vielä jatkaa tapailua vai jätetäänkö tähän. Jos tulee ympäripyöreää niin häntä ei oikeasti kiinnosta syvemmin.
Jos on tosissaan kiinnostunut niin ei ne exän kukkoilut siinä paljon paina ja mies olisikin sulle jo asiasta kertonutkin ja kysynyt asiasta että mikä tilanne. Jos mies on kiinnostunut naisesta suhdemielessä, siinä ei ole kyllä mitään epäilyksen häivää. Veikkaan, että sun deittikaverin kiinnostus vain lopahti ja sinä olit ymmärtänyt lepertelyt syvemmäksi ja luulet, että yhteydenpidon lässähdys johtui exästä.
Kysy vaan suoraan mikä vaivaa. Jos mies kiertelee ja kaartelee niin anna olla, kyllä niitä uusia tulee.
Tunteeko exäsi tuon uuden miehen? Jos ei, niin miten ihmeessä hän on yhteystiedot saanut uhkailua varten?
Tuskin liittyy eksään, ghostasi vaan, vai mikä tämä ihme sana on.
Mutta jos eksällä yhteystiedot, onhan toki voinut väittää että olette yhä yhdessä tms.
Exäni tietää tämän nykyisen. Samassa koulussa ollut joskus missä minä ja exäni.
Mutta täytyy sitten vaan rohkeasti kysyä että miksi ei ole jutellut. Voihan olla että on myös kiireinen töissä tms.
No siis jos aiot potentiaalisesti olla loppuelämäsi tuon uuden miehen kanssa, niin kannattaisi pitää keskusteluyhteys auki. Voi olla, että eksälläsi on sormet pelissä, mutta toisaalta voi olla, että ei ole. Me ei sitä tiedetä, sun täytyy sen sun poikaystävän kanssa jutella asiasta.