Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä asiat motivoi käymään töissä?

Vierailija
15.05.2019 |

Minulla on seuraavat:

- on varaa käydä kampaajalla, valkaisemassa hampaat, syömässä ulkona ym.
- voin ostaa joskus kylpypaljun
- minulla on ehkä joskus tulevaisuudessa varaa hankkia hevonen
- kun oikein tympii niin ajattelen, että ehkä tänään on se päivä kun löydän työmatkalta hylätyn hevosen ja ratsastan sillä jonnekin huitsin nevadaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. Ei edes raha.

Vierailija
2/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yleisimpiä haasteet, onnistumisen kokemukset, kehittyminen ja työkaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalinen paine. Pakottaa, ei motivoi. Olen ikävässä työssä. Lisäksi uupumus.

Vierailija
4/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen työ, onnistumisen tunne, tunne,että on oikeasti hyödyksi sekä lopulta myös raha.

Vierailija
5/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat työkaverit

Raha

Rutiinit päivään

Arvostus työstä

Vierailija
6/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumiset ja asiakkaiden auttaminen jotenkin palkitsee ja saa hyvän olon itselle.

Pidän työstäni. Oikeastaan olen mielummin töissä kun vapaalla. Kohtuullisen korvauksenkin siitä saa.

Vierailija
7/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Toimeentulo

2. Palkka

3. Raha

Eli ei mulla ole kuin yksi syy käydä töissä. Ja en ees vihaa nykyistä työtäni, saati työkavereita. Mutta jos (kovasti ajattelen itse kun :D), niin irtisanoudun seuraavana päivänä.

Tuskin jaksaisin olla tekemättä mitään, ehkä perustaisin yrityksen. Mulla on myös periaate, että kerta ei ole lottovoittaja tai muutenkaan ei voi elää esimerkiksi osingoilla, niin mun ja mun miehen on elätettävä itsemme ja lapsemme. Se on velvollisuus, vaikka töissä ei muu motivoisikaan.

Vierailija
8/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Toimeentulo

2. Palkka

3. Raha

Eli ei mulla ole kuin yksi syy käydä töissä. Ja en ees vihaa nykyistä työtäni, saati työkavereita. Mutta jos (kovasti ajattelen itse kun :D), niin irtisanoudun seuraavana päivänä.

Tuskin jaksaisin olla tekemättä mitään, ehkä perustaisin yrityksen. Mulla on myös periaate, että kerta ei ole lottovoittaja tai muutenkaan ei voi elää esimerkiksi osingoilla, niin mun ja mun miehen on elätettävä itsemme ja lapsemme. Se on velvollisuus, vaikka töissä ei muu motivoisikaan.

Siis jos ja kun voitan lotossa. Unohtui sana välistä.

Vierailija
9/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Toimeentulo

2. Palkka

3. Raha

Ei muuta kun meksikoon hommiin.

Vierailija
10/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn sisältö ja tietenkin myös palkka. Nautin työstäni todella paljon, olen siinä hyvä ja rutiinihommatkin ovat hauskoja. Palkka ei ole hirveän iso, mutta ei haittaa, mielummin kiva työ pienemmällä palkalla kuin jotain kurjempaa isolla palkalla, en halua edetä johtotehtäviin alalla, työnkuva olisi paljon huonompi.

Vierailija
11/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva elättää teitä,  jotka  ette VIITSI  KÄYDÄ TÖISSÄ!!!  Hirveitä veroja maksetaan pienestä hoitajankin palkasta, jotta jotkut ei vaan viitsi?  No kyllä siitä rangaistuksena varmaan tulee niitä mt- ongelmia, jos ei valmiiksi ole kun liian pienet piirit lopulta?

Vierailija
12/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka on tietysti ensimmäinen motivaattori. Tietysti työ rytmittää elämää, tuo onnistumisenkokemuksia ja ihmissuhteita. Silti saisin muutenkin aikani kulumaan, jos saisin saman harrastamalla.

Vierailija
13/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka

Huippu kivat työkaverit

Kiva ja mielenkiintoinen työ

Vierailija
14/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on helvetisti velkaa, se motivoi

Vierailija
15/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että voi kiikkustuolissa rampana eläkkeellä kehua että tulipahan elettyä.

Vierailija
16/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan mikään. Mulla ei ole onneksi sosiaalisia paineita kun mulla ei ole kavereitakaan.

Vierailija
17/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takiahan siellä käydään, että on varaa elintasoon ja elämään työn ulkopuolella.

Vierailija
18/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Toimeentulo

2. Palkka

3. Raha

Ei muuta kun meksikoon hommiin.

Normaaleilla ihmisillä on muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
19/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ja se, ettei kukaan tunnu uskovan mun pärjäävän uudessa työssäni ja että jos mun lapset joskus meinaa olla käymättä kouluja, olen esimerkkinä paskahommieni kanssa, että kannattaisi.

Vierailija
20/23 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.