Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää AV:ta ilman ylä- ja alapeukkuja

Vierailija
15.05.2019 |

En varmaan enää voisi käydä AV:lla ilman niitä. Toisten kommenteista on vain niin kiva ilmaista oma mielipide tuollaisella kivalla peukkunapilla. Eikö?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmaisen mielipiteeni ihan sanallisesti. En tarvitse mitään peukkunappeja siihen. 

Vierailija
2/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmaisen mielipiteeni ihan sanallisesti. En tarvitse mitään peukkunappeja siihen. 

Niin varmaan! Varmaan alapeukutit aloitukseni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt viimeiset kymmenen vuotta. Yhtä hölmöä kuin nuolet. 

Vierailija
4/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan peukkuja. Sylettää, kun aina joku antaa alapeukun. Sillon kyllä periaatteesta alapeukutan kaikkien muidenkin kommentit. Tässä keskustelussa en kuitenkaan jaksa niin tehdä.

Vierailija
5/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vihaan peukkuja. Sylettää, kun aina joku antaa alapeukun. Sillon kyllä periaatteesta alapeukutan kaikkien muidenkin kommentit. Tässä keskustelussa en kuitenkaan jaksa niin tehdä.

Otappa mun yläpeukku : )

Vierailija
6/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat vain numeroita.

Vierailija
7/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en oo alapeukuttanu 

Vierailija
8/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä nuolet (peukut) ole suht uusi juttu kuitenkin, muutaman vuoden? Vai muistanko ihan omiani?

Vierailija
9/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe elämä 

Vierailija
10/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oonkin aina ihmetellen miettinyt, kuinka ihan mukaviin keskusteluihin ilmestyy joku mielensäpahoittaja, joka alapeukuttaa kaikki viestit. Selvisi sekin.

Vierailija
11/11 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei alapeukkuja, niin sitten jotain tunteisiin menevää vittuilua sanallisessa muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän