Miettikää AV:ta ilman ylä- ja alapeukkuja
En varmaan enää voisi käydä AV:lla ilman niitä. Toisten kommenteista on vain niin kiva ilmaista oma mielipide tuollaisella kivalla peukkunapilla. Eikö?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Itse ilmaisen mielipiteeni ihan sanallisesti. En tarvitse mitään peukkunappeja siihen.
Niin varmaan! Varmaan alapeukutit aloitukseni!
Olen miettinyt viimeiset kymmenen vuotta. Yhtä hölmöä kuin nuolet.
Mä vihaan peukkuja. Sylettää, kun aina joku antaa alapeukun. Sillon kyllä periaatteesta alapeukutan kaikkien muidenkin kommentit. Tässä keskustelussa en kuitenkaan jaksa niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan peukkuja. Sylettää, kun aina joku antaa alapeukun. Sillon kyllä periaatteesta alapeukutan kaikkien muidenkin kommentit. Tässä keskustelussa en kuitenkaan jaksa niin tehdä.
Otappa mun yläpeukku : )
Eikös nämä nuolet (peukut) ole suht uusi juttu kuitenkin, muutaman vuoden? Vai muistanko ihan omiani?
Vierailija kirjoitti:
Mä oonkin aina ihmetellen miettinyt, kuinka ihan mukaviin keskusteluihin ilmestyy joku mielensäpahoittaja, joka alapeukuttaa kaikki viestit. Selvisi sekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei alapeukkuja, niin sitten jotain tunteisiin menevää vittuilua sanallisessa muodossa.
Itse ilmaisen mielipiteeni ihan sanallisesti. En tarvitse mitään peukkunappeja siihen.