Ai että mä olen nyt tyytyväinen mun kasvojen ihoon
Vuoden verran olen panostanut tosissani kasvojeni ihonhoitoon ja nyt se on sellainen kuin haluan. Ei rasvoitu, tasavärinen ja raikkaan näköinen. Ennen oli samea, oli tukkeumia ja miliumeja, t-alue rasvoittui ja muualta oli kuivan tuntuinen varsinkin talvisin. Aina joku näppy jossain vaikka ikää melkein 40v. Harmi ettei tullut otettua ennen-jälkeen kuvia.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
No kerro nyt ihmeessä kuinka sen teit?
Terveisin paska iho, 30v
Sisäistin sen, että se 18-vuotiaasta asti noudattamani rutiini ei vaan enää toimi. Iho tarvitsi jotain muuta kuin puhdistusmaidon, kasvoveden ja kosteusvoiteen.
Kartoitin ongelmakohdat (itsellä sameus, pintakuivuus, t-alueen rasvoittuminen) ja etsin tietoa että mikä niihin tehoaisi. Minulle henk.koht toimii korealaisesta ihonhoidosta tuttu tuotteiden kerrostaminen, retinoidikuurit, c-vitamiiniseerumi.
Ap
No mitä tuotteita käytät? Mitä tarkoitat retinoidi kuurilla? Syöt roaccutania vai?
Vierailija kirjoitti:
No mitä tuotteita käytät? Mitä tarkoitat retinoidi kuurilla? Syöt roaccutania vai?
Retinoidiseerumia käytän (Ordinary). Käytän useampaa tuotetta ihollani, mutta ne luottotuotteet jotka on olleet käytössä melkein alusta asti on HadaLabo Gokyjyun hyaluronihapposeerumi ja Misshan first treatment essence. Pidän myös Bentonin Snail Bee essencestä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko piilomarkkinointia?
No ei ole. Ap
Itse sain ihon kerran ihan huippukuntoon. En tiedä mikä noista kikoista oli se juttu vai kaikki yhteensä? Käytin ladattavaa kasvoharjaa aamuin illoin ja putsarina oli ihan joku Rainbown geeli tms. Join myös kolmisen litraa vettä joka päivä ja olin kolme viikkoa täysnutrauksella. Sen kolmen viikon jälkeen iho oli todella heleä ja hehkeä! Kasvonaamiotakin käytin muistaakseni usein. Kasvoharja meni jonkin ajan päästä tuosta rikki ja nutrauskin loppui. Vettäkään en jaksanut noin paljoa juoda joka päivä.
Parisen litraa pyrin edelleen juomaan vettä muttei se ainakaan yksin ole ylläpitänyt ihon kuntoa.
Tästä aikaa pari vuotta.
Joku aika sitten tein myös naamiokokeilun. Naamiona oli lorealin purkissa oleva naamio joka vihreää väriltään. Käytin sitä joka ilta monta viikkoa, niin kauan kunnes loppui ja iho oli paremmassa kunnossa ja heleämpi.
Suositukset myös Marja Entrichin kasvonaamiolle josta saman tapainen kokeilu aikoinaan. On kyllä aika hintava tuo.
Ongelmat ihossani on sameus ja rasvoittuminen. Näppyjä ei ole ikinä. Myös ihohuokoset on alkaneet iän myötä laajentua joka rumentaa ihoa.
No kerro nyt ihmeessä kuinka sen teit?
Terveisin paska iho, 30v