Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaako poikaystävälle anteeksi?

Vierailija
14.05.2019 |

Poikaystäväni jäi viime lauantaina kiinni epäilyttävän viestin lähettämisestä eräälle naikkoselle. (Molemmat tunnemme tämän naisen) Ex-poikaystäväni kertoi tästä minulle.
Viestissä poikaystävä oli siis pyytänyt naista luokseen yöksi.

Kysyin asiasta mieheltä ja tunnusti heti. Sanoi kuitenkin laittaneensa heti perään viestin, jossa kertoi sen olleen vitsi ja kehotti naista olemaan ottamatta sitä tosissaan. (Tätä minulle ei kuitenkaan exäni sanonut, mutta sain nykyisen poikaystäväni kertomukselle vahvistuksen kysymällä asiasta itse naiselta). Nainen kuitenkin sanoi myös, että viime viikonloppuinen ei ollut ensimmäinen kerta. Sanoi poikaystäväni laittaneen hänelle myös aikaisemmin samantyyppisiä viestejä, mutta kun kysyin että milloin näin on tapahtunut sekä tarkennusta viestien sisällöstä, ei hän juurikaan osannut sanoa.

Tähän väliin mainittakoon, että tuo nainen on pienellä paikkakunnallamme erittäin tunnettu ihmisten mustamaalaamisesta, juoruamisesta ja perättömien juttujen keksimisestä ja levittämisestä. Eikä exäni yhtään sen parempi, petti minua ollessamme vielä suhteessa. (Pyyteli jälkeenpäin takaisin, mutta en mennyt. Nykyään kuitenkin olen ainakin saanut käsityksen jo ajat sitten että olisi päässyt yli..?)

Poikaystäväni otti viikonloppuna ensimmäistä kertaa asiasta kysyessäni asian todella raskaasti. Pahoitteli ja pyyteli anteeksi, kun sanoin suutuspäissäni että en tiedä haluanko enää jatkaa hänen kanssaan, meni paniikkiin. Tietää tehneensä tyhmästi ja sanoi, että ei kestä itseään kun aiheutti mulle niin pahan mielen eikä anna itselleen ikinä anteeksi. (Poikaystävä syyttää itseään muutenkin hyvin helposti). Aneli, etten jättäisi häntä. Kertoi seuraavana päivänä itkeneensä koko yön, koska pelkäsi menettävänsä minut. Nyt on kulunut pari päivää, ja tänään olisi tarkoitus nähdä ihan kasvotusten.

Voisiko tällaisen antaa anteeksi? Olen itse esittäin kriittinen, mitä pettämisjuttuihin tulee, ja koska olen myös edellisessä suhteessa tullut petetyksi, niin luottamus on myös tässäkin mennyt ja mies kyllä on tiennyt taustastani. Kuitenkin hän on ihmistyyppiä, jonka luonne ei kestä asioiden pimittämistä, ja hän kertoikin jo heti tapailumme alkumetreillä erehtyneensä edellisessä suhteessa pussaamaan toista naista.

Mitä te tekisitte? Lisätietoja saa kysyä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran saivartelisin otsikosta, että anteeksi antaminen on mun mielestä eri asia kuin suhteen jatkaminen. Anteeksi kannattaa antaa, ei ole mitään hyötyä jäädä katkeruuteen vellomaan. Mutta silti voi tulla siihen tulokseen, että luottamus on mennyt ja suhteen jatkamiselle ei ole edellytyksiä.

Vierailija
22/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde on hyvä, niin mikä saa toisen vilkuilemaan toisaalle? Ei mikään. Poikaystäväsi ei pidä suhdettanne kovin vakavana ja vaikka hän kuinka itkisi ja tekisi itsestään säälittävän, niin hänen ajatuksensa ovat toisaalla. Yöksi pyytäminen viittaa suoraan seksiin, joten hän on valmis pettämään sinua (todennäköisesti on jo pettänyt). Ja muutenkin kuullostaa erikoiselta kuviolta, että sinun exäsi toimii tuolla viestin tuojana... Ottaisin etäisyyttä kaikkiin osapuoliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Vierailija
24/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan kovin nuoria ja poikaystäväsi on vielä ihan penikka, joka nyt vaan ei oikein tiedä miten parisuhteessa toimitaan... Hän tykkää viettää kanssasi aikaa, mutta haluaa kokeilla muitakin. Kannattaisi vaan pistää suhde jäihin, koska saat vain pahaa mieltä tuollaisesta epävarmuudesta.

Vierailija
25/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies aikoo pettää myös jatkossa.

Vierailija
26/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt, kun se vielä on helpompaa, kuin myöhemmin. Ota aikalisä edes, jotta saat etäisyyttä mieheen (poikaan) ja tunnustele, miltä itsestäsi tuntuu.

Vierailija
27/27 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä tällainen on yleistä ja jopa ihan ymmärrettävää parikymppisten sekoilua, niin tätä tapahtuu myös ihan +30v. ihmisten keskuudessa... Tämä nykyajan parisuhteiden ihmispelit ja kertakäyttökulttuuri on pelottavaa... Kaikki toimii vaan oman edun mukaisesti eikä kukaan ota vastuuta mistään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän