Millä tehdä vaikutus mieheen netissä?
Löysin ihkun (arabi)miehen netistä. Kyseessä on siis ihan sivistynyt, kristitty yksilö. Mitenkä tällaiseen tehdään vaikutus, kun muutkin naiset kuolaavat perään?
Kauneus? Äly? Empaattisuus? Nakukuvat? Kodinhoito- ja kokkaustaidot eivät ole niin hyvät, että niillä voi brassailla.
Syvällisyys?
Kyseinen henkilö on monikielinen, asuu länsimaassa, hyvännäköinen ja toosi lihaksikas. Millä avuilla miehiin yleensä tehdään vaikutus? Vai onko se miesten tehtävä ja naisten kuuluu istua hiljaa ja olla kaunis?
Olen hirmu kilpailuhenkinen yleensä, enkä tajua, että miehet pyrkivät tekemään vaikutuksen kyvyillään, vaan rupean kilpailemaan heidän kanssaan. Tämä johtuu siitä, että itselläni on vanhempi veli, jonka kanssa olen kilpaillut pienestä pitäen.
En siis taida osata biologisesti naisellista, passiivista roolia, kuinka ihmisnaaraiden kuuluu hoitaa pariutumismenot. Olen aggressiivinen, päällekäyvä ja teen tunteeni hyvin selviksi päättömällä ja ylirakastuneella käytökselläni. En ajattele kuin nainen, vaan loogisesti ja suoraviivaisesti.
Toisaalta taas olen hyvin ujo ja monet minuun ihastuneista ovat itsekin ujoja.
Mutta kuinka siis saada miehen huomio netissä, kun hänelle tulee ihastusviestejä lukuisilta naisilta?