Kyrpiiköhän pankin työntekijää palvella rikkaita asiakkaita kun
itse tekee matakapalkkaduunia? Pankin työntekijöitä paikalla?
Kommentit (5)
Mulle on aina suurta hupia mennä pankkitiskille ryysyissä ja pyydän siirtämään käyttötililtä säästötilille 10k€. Juu kävishän se netissäkin, mutta kivempi näin
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina suurta hupia mennä pankkitiskille ryysyissä ja pyydän siirtämään käyttötililtä säästötilille 10k€. Juu kävishän se netissäkin, mutta kivempi näin
Ja maksat siitä sitten palvelumaksut. No omapa on asiasi mihin viitsit rahaa ja aikaa käyttää.
Multa yksi nuori kloppi kysyi jotenkin epäuskoisena ammatistani: "Softasuunnittelija...? Siis ihan istut koneen ääressä ja naputat softaa?" "No, yksinkertaistaen juuri noin" Jälkikäteen tajusin, että kaverilla taisi olla hieman väärä käsitys alan palkkatasosta. (Ei kai suorittavalle portaalle yli 6000 euroa kuussa makseta...?)
Vierailija kirjoitti:
Multa yksi nuori kloppi kysyi jotenkin epäuskoisena ammatistani: "Softasuunnittelija...? Siis ihan istut koneen ääressä ja naputat softaa?" "No, yksinkertaistaen juuri noin" Jälkikäteen tajusin, että kaverilla taisi olla hieman väärä käsitys alan palkkatasosta. (Ei kai suorittavalle portaalle yli 6000 euroa kuussa makseta...?)
No ei ihme ettei suomella ole kilpailukykyä jos jollekin rivikoodarille maksetaan 6 kiloa kuussa. Intialaiset tekee niin paljon halvemmalla ettei kannata ihmetelläm jos muutaman vuoden päästä oletkin kortistossa.
Eihän niitä rikkaita (sen enempää kuin juuri muitakaan asiakkaita) enää naamasta naamaan tarvitse palvella. Ehkä joskus ennen on kismittänyt, kun paikallinen pohatta on tullut tiskille minkkiturkissaan ja mersu on ollut oven edessä käynnissä.