Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ihmisestä joka housut pois ottaessaan vetää ne niin että lahkeet kääntyy ympäri?

Vierailija
14.05.2019 |

Tapailemani mies jättää tuollaisena ne lattialle lojumaan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi!

Vierailija
2/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätän kalsarit sinne housuihin sisään, on helpompi sit pukea. Juu, ei ole parisuhdetta syntynyt, aina tyssää siihen kun ekan kerran otetaan vaatteet veks. Muuten olen kuulemma aviomiesmatskua, suorastaan ihannevävy jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aivan pakko muodostaa tuostakin joku mielipide?

Vierailija
4/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä jätän kalsarit sinne housuihin sisään, on helpompi sit pukea. Juu, ei ole parisuhdetta syntynyt, aina tyssää siihen kun ekan kerran otetaan vaatteet veks. Muuten olen kuulemma aviomiesmatskua, suorastaan ihannevävy jne.

Hei kamoon, riisu vessassa. Peset siinä samalla sen kikkendahlin, siitä saa pistetä.

Vierailija
5/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä avaus on kyllä oikea kuukauden helmi! Miten jollekin tulee edes mieleen kysyä moista :D :D :D.

Vierailija
6/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri tuollaisessa tulee ilmi ne todella oleelliset asiat suhteen tulevaisuuden kannalta. Ajattele vaikka kun asutte yhdessä, nukutte kaiket yöt samassa sängyssä ja sitten, yöpissalle mennessä AINA kompastut niihin lattialle jääneisiin housuihin. Eipä ole suhteella tulevaisuutta, ei!

Vierailija
7/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa? Itse teen noin. Lähtee housut jaloista paljon helpommin noin. Kaikkea te naiset mietittekin!

Vierailija
8/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä juuri tuollaisessa tulee ilmi ne todella oleelliset asiat suhteen tulevaisuuden kannalta. Ajattele vaikka kun asutte yhdessä, nukutte kaiket yöt samassa sängyssä ja sitten, yöpissalle mennessä AINA kompastut niihin lattialle jääneisiin housuihin. Eipä ole suhteella tulevaisuutta, ei!

Noh noh. Minä ratkaisin asian niin että valkkasin sängystä puolen niin ettei tartte kompastella mihinkään kun lähden sängystä. Nyt on kolme jo aikuista lasta, ja kaikki on hyvin.

Vierailija
9/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on temperamenttinen, elää hetkessä, ei nipota, kiinnittää huomiota enemmän toiseen ihmiseen tarpeineen, kuin pedanttiin järjestykseen ja kaavamaisiin rutiineihin, on ehkä luova, voi olla myös sotkuinen ja vähän hankalasti ennakoitava, spontaani, romanttinen, idearikas ja lämmin sekä välittävä.

Vierailija
10/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että joka asiassa pitää nykyään miettiä että mitä mieltä on :D

Vierailija
11/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin mäkin riisun. Mitä mieltä ap nyt on musta?

Vierailija
12/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää liian tiukkoja housuja?

Vierailija
13/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että on samanlainen kuin poikani, jolla kääntyy myös sukat. Mitäpä mieltä tästä?

Vierailija
14/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että on samanlainen kuin poikani, jolla kääntyy myös sukat. Mitäpä mieltä tästä?

Mullakin! Ja paita myös! t:13

Vierailija
15/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, siis 11 😆

Vierailija
16/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä k.ilttimies, kun ei osaa vaatteitakaan riisua niin että olisi naiselle mieliksi.

Vierailija
17/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, siis 11 😆

On siis apn kuvailema tapaus jäänyt jollekin tolle ikäkaudella. Jätä se sika!

Vierailija
18/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun mielipidettä kaivataan kyseisestä miehestä niin olen sitä mieltä, että hänellä on umpisurkea naismaku. Miten kukaan päätyy riisumaan housunsa tuollaisen palstahirmun edessä?! "Aaaargh! Väärinpäin!!!!"

Minun mies riisuu housunsa niin, että sukat jää lahkeisiin. Mitä mieltä av-raati on hänestä? Minusta ihanin! <3

Vierailija
19/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eh, siis 11 😆

On siis apn kuvailema tapaus jäänyt jollekin tolle ikäkaudella. Jätä se sika!

11 oli viestin numero, ei ikä.

Vierailija
20/24 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin teen noin. N38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi