Miltä näyttää mies joka ei ole eläessään nostellut painoja tai mitään lihaskuntoa harjottavaa?
Kommentit (24)
Todennäköisesti on ruipelo tai sitten luiseva laihaläski eli vatsalla ihraa ja olkapäät ja kädet luisevat.
Lihakset nimittäin tuovat pyöreyttä olkapäihin ja käsiin.
Jos lihaset ovat ihan mitättömän pienet niin näyttää laihaläskiltä vaikka ylipainoa olisikin.
Varmaan sellainen Woody Allen-tyylinen.
Esimerkiksi minun mieheltäni, kuten tuossa edellä on kuvattu.
Seuraava kysymys: Miltä kuulostaa mies, joka ei ole eläessään lukenut kirjoja tai tehnyt mitään ajattelukykyään laajentavaa?
Mun exältä; pullohartiat, narukäsivarret, pinkeä pömppömaha tikkujalkojen yläpuolella. Harvinaiselta herkkupalalta siis!
Vierailija kirjoitti:
Seuraava kysymys: Miltä kuulostaa mies, joka ei ole eläessään lukenut kirjoja tai tehnyt mitään ajattelukykyään laajentavaa?
Miltäs kuulostaa kouluja käynyt mies, joka pitää myös lihaskunnostaan huolta? Niitäkin nimittäin on. Monilla yritysjohtajilla on 2-4 treeniä viikossa oman pt:n kanssa.
Miksei voi treenata itse?? 😂😂Ai koska on niin epäurheilija 😂
Vierailija kirjoitti:
Katso jakso Temptation Island Suomea, niin tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi treenata itse?? 😂😂Ai koska on niin epäurheilija 😂
Miksi et voi leikata hiuksiasi itse?
Joillakin on mahdollisuus panostaa siihen, että ammattilainen katsoo turvalliset ja tehokkaat tekniikat kuntoon. Olen itse personal trainer ja minulla on juuri edellä kuvatusti muutama varakkaampi asiakas, joiden kanssa treenaamme 1-3 kertaa viikossa. Pari näistä valmennussuhteista on kestänyt yli vuoden. Asiakas tulee sovitusti treeneihin ja minä saan siitä korvauksen.
Eräs sukulaismieheni ei ole koskaan liikkunut muuten kuin koulussa ja intissä pakolliset. Nykyään kasvissyöjä ja tekee istumatyötä. Todella hoikka, huono ryhti ja selkä rikki. Suvussamme naiset ovat paljon kovakuntoisempia ja fyysisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs sukulaismieheni ei ole koskaan liikkunut muuten kuin koulussa ja intissä pakolliset. Nykyään kasvissyöjä ja tekee istumatyötä. Todella hoikka, huono ryhti ja selkä rikki. Suvussamme naiset ovat paljon kovakuntoisempia ja fyysisempiä.
Tätä ei ymmärretä, että kun vuosia tulee lisää, lihaskunto rapistuu. Itse valitsen 3-4 tunnin mittaista treeniä viikossa (3 salia ja yksi toiminnallinen harjoitus), että olen toimintakykyinen vielä vanhempanakin.
Näyttää päinvastaiselta, kuin se vanhempi, jo hieman hopeanharmaaseen ohimoilla omaava alfa-mies, joka tekee pitkää supersarjaa hauiskääntöä parin parikybäsen instababen kuolatessa vieressä.
Laiha luikku jolla on vyötärö leveämpi kuin hartiat. Vanhemmiten alkaa pömppömahaakin tulemaan siihen päälle.
Miehelläni sattuu olemaan hyvät geenit, on vahvat ja lihaksikkaat jalat ja kädet, on raamikas. Hieman mahaa/dad body. Ei treenaa ollenkaan, istumatyö (joskus alle 20v käynyt harrastuksenomaisesti salilla), päivittäin tulee arkiliikuntaa perheen ja kodin parissa, luonteeltaan aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni sattuu olemaan hyvät geenit, on vahvat ja lihaksikkaat jalat ja kädet, on raamikas. Hieman mahaa/dad body. Ei treenaa ollenkaan, istumatyö (joskus alle 20v käynyt harrastuksenomaisesti salilla), päivittäin tulee arkiliikuntaa perheen ja kodin parissa, luonteeltaan aktiivinen.
Lihaksikkuus on niin suhteellista
Mun exällä oli tosi kaunis atleettinen vartalo ja kauniit lihakset. Ei kertaakaan salilla elämässään mutta pelasi jääoalloa ja teki ruumiillista työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei ymmärretä, että kun vuosia tulee lisää, lihaskunto rapistuu. Itse valitsen 3-4 tunnin mittaista treeniä viikossa (3 salia ja yksi toiminnallinen harjoitus), että olen toimintakykyinen vielä vanhempanakin.
Pyritkö maajoukkueeseen vai mistä moinen?
Vierailija kirjoitti:
Laiha luikku jolla on vyötärö leveämpi kuin hartiat. Vanhemmiten alkaa pömppömahaakin tulemaan siihen päälle.
Monesti näin käy, jos ei harrasta mitään fyysistä tai jos ei tee mitään fyysistä työtä.
Voi olla millainen vain. vaikka miten leveeharteinen, jos sellaiset perintönä saanut.