Onko yleistäkin ettei ole koskaan tehnyt yötöitä
Mitä työtä teet, joka et ole koskaan edes kesätöissä tehnyt yhtään yövuoroa?
Kommentit (9)
Harvempi korkakoulutettu tekee edes vuorotyötä. En ole itsekään koskaan tehnyt. Olen YTM, pörssiyhtiössä keskijohtoa. Ihan tietoisesti olen kouluttautunut niin ettei tarvitse olla töissä yöllä tai viikonloppuisin.
Olen ollut nuorena grillillä töissä 02 asti, onko se yötyötä mitä tarkoitat?
Olen ollut puutarhahommissa, kaupoissa ja toimistoissa. En ole koskaan tehnyt yötyötä enkä semmoiseen pystyisikään.
Olen ollut töissä postissa, henk. koht. avustajana ja varastolla, enkä ole tehnyt yötöitä.
Olen olut opiskeluaikana tehtaassa kesätöissä ja tein ns. 6 vuorotytä, eli myös öitä. Mutta näitä oli vain kaksi kesää.
Sen jälkeen yötöitä on ollut joskus harvakseltaan satunnaisesti, kun jotain on pitänyt tehdä ympäri vuorokauden ja ne on tehty vuoroissa, tai sitten joku homma on siirretty jonain tiettynä yönä tehtäväksi.
Metsäalaa ja monenlaisia opetus- ja neuvontatöitä julkisella puolella. Ei yhtään yötä töissä, ja iltaisinkin hyvin harvoin. Kaikki virasto- ja toimistotyöt ovat pelkkää päivätyötä ja harvat iltatyöt liittyvät kokouksiin tai muihin erikoistilanteisiin.
Omassa perheessä vain yksi on tehnyt yötyötä, jollakin joku erikoistehtävä on kestänyt yöhön saakka.
Ikä 38v ja ikinä en ole ollut yötöissä.