Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tämän vuoden aikana ollut töissä n 20 päivää. Loput saikulla.

Vierailija
14.05.2019 |

Tällä viikolla pitäisi töihin mennä. Ei oikein saa työmoodia käyntiin.
Työni on erittäin raskasta ja kuluttavaa hotellisiiivousta. Ja kesän lapsiperhe-hotellihuoneen-sotkijat alkaa kohta rynnistää paikalle.
Pitää mennä yksityiselle valittamaan kivuista ja kulumista, ja vaatia vaikka joku leikkaus tehtäväksi. Pääsee ainakin pahimman sesongin pois paikalta.
Ikä 55v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ihmetellään kun ei saada ihmisiä töihin. Toi siivouskin voisi tehdä täysin inhimillisellä tavalla mutta kun ei.

Vierailija
2/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Tarja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka joku leikkaus :O mitä ihmettä oikein ajattelet? Miksi kukaan haluaa olla sairauslomalla?

Vierailija
4/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollilla on ruma ja likainen mieli. Ymmärräthän että nämä ajatukset ovat vain ja ainoastaan sinun ajatuksia.

Vierailija
5/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viimeisen 20 vuoden aikana päivän töissä enkä kadu sitä yhtään.

Vierailija
6/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut viimeisen 17 vuoden aikana kaksi kuukautta työttömänä ja ne kaksi kuukautta ovat ainoat koskaan saamani sosiaalituet, yhden äitiysloman lisäksi.

Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö.

Vierailija
7/7 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kyllä että vastaukset ei ole kovin kannustavia.

Harvapa teistä tietää millaista ryynämistä se hotellihuoneiden siivous on. Ei muuten ehditä juurikaan puhdistaa mitään, saatika peruspesuja kylpyhuoneessa tekemään. Kunhan suditaan että näyttää siivotulta.

Alle kaiken järjen mukaisella minimimiehityksellä mennään. Kukaan työnjohtaja ei auta vaikka muka sanotaan että tullaan jeesaamaan.

Ikinä ei ole niin paljon aikaa että voisi oikeesti puhdistaa sen huoneen.

En koskis valokatkaisimuin enkä menis avojaloin kylppäriin.

Vielä n 5 vuotta jos jaksan ja sit se on lopputili. Siihen asti valitan ja sairastan aika paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan