Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt nykyajan oma edun tavoittelu kulttuuriin..

Vierailija
14.05.2019 |

Kun on some, pitch- puheet ja muuten vain tämä kustannustehokasta lyhytnäköinen bisnesajattelu joka koitetaan jo lapsiin iskoistaa niin minua alkaa kuvottaa ja tulee täysin ulkopuolinen olo.
Minä, tavallisena töissäkäyvänä ihmisenä ( kirjoitan tällä hetkellä kotona koska osa-aikainen työ, meen vasta 14 töihin) koen ettei minulla ei mitään arvoa. Teen paljon järjestötyötä ja luen.
Olen täysin menettänyt yhteyden ihmisiin, tuntuu että täälläkin alkaa meininki olemaan hyvin limainen ja feikki. Ketään ei tasan tarkkalleen vilpittömästi kiinnosta asiat vaan asioihin tartutaan ainoastaan oma uran takia.
Pahinta on että tämä mätää on pesiytynyt nimenomaan niihin asioihin johon tarvitaan inhimillistä, tehokasta ja vilpitöntä otetta. Luonto, vanhukset, koulu, hyvinvointi.
Hämmästyttää myös kuinka nämä politiikassa, järjestöissä ja hyvinvointialalla olevat ovat täysin yhteistyökyvyttömiä, varastetaan muilta ideat, heti ollaan puolustuskannalla ja ajetaan julmasti läpi omat ideologiat.
Nämä ihmiset ovat hyvin vaarallisia ja heitä ei saisi edes päästä työelämään koska taktikoivat kunnes he itse menestyvät.
Sen verran että tuli juteltua erään hyvin temperamettisen vihreiden edustajan kanssa ja siitä tapaamisesta jäi kuvottava olo, hänellä ei ollut käytöstapoja, ei halunnut kuulla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta?Eikö kenessäkään herätä mitään?

Vierailija
2/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sitten oli paremmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Ihmiset ovat muka niin itsenäisesti ajattelevia. Todellisuudessa heille syötetään ajatukset median kautta.

Ihmiset ovat niin sekaisin, että kuvittelevat jonkun marie kondon kirjan pelastavan koko heidän elämänsä. Seuraavana vuonna tarvitaan taas uutta puhdistautumista jollain toisella tapaa ja keskitytään taas vain omaan itseen ja jonkin tyhjänpäiväiseen muotivillitykseen, jolla täytetään koko elämä. Yhteisöllisyys on mennyttä. Olet sen arvoinen miltä somessa näytät

Vierailija
4/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. Ihmiset ovat muka niin itsenäisesti ajattelevia. Todellisuudessa heille syötetään ajatukset median kautta.

Ihmiset ovat niin sekaisin, että kuvittelevat jonkun marie kondon kirjan pelastavan koko heidän elämänsä. Seuraavana vuonna tarvitaan taas uutta puhdistautumista jollain toisella tapaa ja keskitytään taas vain omaan itseen ja jonkin tyhjänpäiväiseen muotivillitykseen, jolla täytetään koko elämä. Yhteisöllisyys on mennyttä. Olet sen arvoinen miltä somessa näytät

Mitä sinä olet tehnyt yhteisöllisyyden eteen?

Vierailija
5/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ap. Vaikka olen itse nuori nainen niin minun on pakko myöntää että olen äärimmäisen pettynyt nykyajan naisiin, kun päätön kanalauma joka juoksentelee trendien perässä ja ollaan olevinaan niin luonnollisia ja vahvoja. Tulee itkunaurut ja tästä olen jopa miesten kanssa naureskellut.

Säälittää ja surettaa kun ei vain jakseta eikä haluta olla oma ittensä koska on pelko että jäädään ulkopuolelle.

Vierailija
7/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ap. Vaikka olen itse nuori nainen niin minun on pakko myöntää että olen äärimmäisen pettynyt nykyajan naisiin, kun päätön kanalauma joka juoksentelee trendien perässä ja ollaan olevinaan niin luonnollisia ja vahvoja. Tulee itkunaurut ja tästä olen jopa miesten kanssa naureskellut.

Säälittää ja surettaa kun ei vain jakseta eikä haluta olla oma ittensä koska on pelko että jäädään ulkopuolelle.

Sääli onkin oikein oivallinen tapa nostattaa omaa egoaan. 

Vierailija
8/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista naisista löytyykin runsain määrin itseään korostavia hurskastelijoita ja toisten paheksujia. Onhan se hienoa kertoo kaikille, kuinka erinomaisen itse on, jolla voikin sitten osoittaa ympäristölle oman hienoutensa kuinka itse on uniikki lumihiutale suhteutettuna muihin naisiin.

Vierailija
9/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mutta onneksi on vielä ap:n kaltaisia parempia ihmisiä, jotka ovat aitoja ja luonnollisia ja pierevät glitteriä.

Vierailija
10/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Bhutaniin. Siellä on kuulemma todella leppoisaa ja onnellista.

Vierailija
11/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimasisko<3

Vierailija
12/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit tekemään hyvää niiden ihmisten eteen, jotka ovat sun lähelläsi ja sulle tärkeitä ja rakkaita? Näin pääsisit ihan konkreettisesti tekemään ainakin heidän elämästään parempaa. Koko maailmaa ei voi parantaa, vaikka nuorena niin haluaisikin tehdä. Voit myös lähteä itse mukaan politiikkaan, jos haluat vaikuttaa yhteiskunnallisella tasolla. 

Vierailija
13/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, no jos kerran olet oikein miesten kanssa naureskellut, niin sittenhän sen on pakko olla niin.

Vierailija
14/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastetaan muilta ideat

-sano jotain esimerkkejä :D

Vierailija
15/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi somejutut n lähinnä teinien ja teinimaailmassa elävien elämää.... :D ei kukaa omii aivoi käyttävä Oikeesti pidä sitä oikeana elämänä. :''DDDDDDD

Vierailija
16/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos keskittyisit tekemään hyvää niiden ihmisten eteen, jotka ovat sun lähelläsi ja sulle tärkeitä ja rakkaita? Näin pääsisit ihan konkreettisesti tekemään ainakin heidän elämästään parempaa. Koko maailmaa ei voi parantaa, vaikka nuorena niin haluaisikin tehdä. Voit myös lähteä itse mukaan politiikkaan, jos haluat vaikuttaa yhteiskunnallisella tasolla. 

Sen verran on nyt huomautettava että mä yritin elää juuri noin ja päädyin siihen että omaa elämää ei ole, on vain muiden palvelemista omalla kustannuksella. Ei sillä, tiedän kyllä että muiden auttamisen jossain muodossa monet ihmiset kokee hyvin tärkeäksi ja omaa elämänlaatua paramtavaksi asiaksi.

Vierailija
17/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä vasta mahtava nainen. Väheksyy sukupuoltaan. On päässyt oikein miesten tasolle.

Mistä kukaan tietää mitä kenellekin omana itsenään oleminen on? Mitä jos se joillekin on juuri trendien seuraamista, siksi että ne kiinnostaa, ei siksi että haluaisi tehdä vaikutusta?

Vierailija
18/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran on nyt huomautettava että mä yritin elää juuri noin ja päädyin siihen että omaa elämää ei ole, on vain muiden palvelemista omalla kustannuksella. Ei sillä, tiedän kyllä että muiden auttamisen jossain muodossa monet ihmiset kokee hyvin tärkeäksi ja omaa elämänlaatua paramtavaksi asiaksi.

Mä olen elänyt koko elämäni noin joutumatta silti 24/7 piiaksi kenellekään. Musta tuntuu, että ongelma on enemmänkin sun läheisissäsi kuin yhteiskunnassa, koska ihan samassa yhteiskunnassahan me eletään. Oletan siis, että asut Suomessa. Tiedän toki, että hyvin monet ihmiset ovat itsekkäitä ja oman edun tavoittelijoita, mutta sellaiset ihmiset pärjäävät elämässään ihan hyvin ilman mitään yhteisöllisyyttäkin. Eli heitä ei ole tarpeenkaan auttaa millään tavalla. 

Vierailija
19/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun viestien takia ei kannata erottua joukosta ja jos haluaa erottua niin älä herranjumala kerro kenellekkään.

Koska olet silloin "lumihiutale joka pieree glitteriä", mutta ihan sama mitä muut ajattelee.

Oon päätynyt siihen ajattelumalliin, että ihan vtun sama mitä muut ajattelee. Oon vtun outo ja ei se mua haittaa. En rasita päätäni nykysomekulttuurin kanssa.

Että silleen.

Ainahan kaikki haluaa olla uniikkeja lumihiutaleita keinolla millä hyvänsä.

Nykyään ehkä se uniikki lumihiutale on se joka ei yritä.

Vierailija
20/20 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat elää ja olla normaali, älä kerro kellekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä