Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin vasta nyt että pidän pyöreistä miehistä

Vierailija
12.05.2019 |

Oon keskittynyt liikaa kasvoihin, tajuamatta että myös vartalolla on olennaisesti merkitystä.

Muita pyöreistä miehistä pitäviä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lihoin 30 kiloa ja tajusin että pyöreät miehet on mun juttu!

Vierailija
2/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva tällasena ruippana tuntea olevansa riittämätön naisille. Yksikin vaikutti kerran kiinnostuneelta, mutta myöhemmin sanoi että saisin olla vähän lihavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lihava mies ja haluan laihtua, onko se muka seksikästä että maha roikkuu lähes "maata laahaten" jos satun olemaan naisen päällä vaikka sängyllä?

Vierailija
4/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse olen lihava mies ja haluan laihtua, onko se muka seksikästä että maha roikkuu lähes "maata laahaten" jos satun olemaan naisen päällä vaikka sängyllä?

Nojoo liika on liikaa tietysti, eikä terveellistä.

Eikai se kirjaimellisesti niin paha ole?:o

Vierailija
5/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas yksi laihoista pitävä. Olen aina tykännyt hoikista ja lyhyehköistä miehistä. Semmonen 170-180 pituudeltaan ja paino n 60 kiloa. Yksi tommonen tänne, kiitos.

Vierailija
6/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas yksi laihoista pitävä. Olen aina tykännyt hoikista ja lyhyehköistä miehistä. Semmonen 170-180 pituudeltaan ja paino n 60 kiloa. Yksi tommonen tänne, kiitos.

180cm on lyhyehkö?

Vierailija
7/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nojoo liika on liikaa tietysti, eikä terveellistä.

Eikai se kirjaimellisesti niin paha ole?:o

nojoo oli se vähän liioiteltua :)

Vierailija
8/8 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

180cm on lyhyehkö?

Niin, kun mä olen täältä oppinut, että miehen pitää olla vähintään 185cm pitkä. Kaikki naisethan haluavat parimetrisen miehen. Eikö silloin 180 ole lyhyehkö? Minusta se on jo pitkä.