Kuka lastesi hiukset leikkaa?
Tuli tässä vaan mieleen että onko nykyään paljonkin vanhempia jotka tekevät sen itse?
Kommentit (14)
17-v tyttö leikkaa itse tai pyytää vanhemmiltaan vähän apua
Toistaiseksi ei kukaan. Kun lapsi haluaa, pääsee ammattilaisen käsittelyyn. On nyt 2-vuotias.
Minä leikkaan. Parturit/kampaajat on Helsingissä vain yksinkertaisesti niin kalliita ettei ole varaa. En käy itsekään kuin ehkä joka kolmas vuosi. Välillä joku kaveri leikkaa minun hiuksistani huonot latvat pois.
Äitini, entinen parturi-kampaaja. Leikkaa myös minun hiukseni.
En tunne yhtäkään lasta, joka kävisi kampaajalla. Kyllä ne äidit Hkissa leikkele e tukat.
Nimim. Akateemisten alue ja silti rahat tiukilla
Yleensä minä olen leikannut koko perheen hiukset. Tosin nyt ovat lapset alkaneet itsekin pätkimään hiuksiaan. Harjoittelun vuoksi ovat saaneet leikata minunkin.
Ammattilaisella käyvät. En osaa itse. Kaikilla paksut hiukset.
Ite, tosin lapsen tukka pitkä joten ei paljon työtä vaaadi
Meillä ei annettaisi taka-aasialaisen sutturan kyllä koskea .
Meillä yksi teineistä käy kampaajalla, koska hänellä on paksut ja kiharat hiukset, enkä osaa kovin hyvin niitä leikata. Muille lapsille kelpaa minun leikkaamat hiukset. Jos jotain muotoa haluaa, voi mennä kampaajalle. Itse käyn kerran puolessa vuodessa leikkauttamassa kampaajalla latvat. Muutoin nipsin itse saksilla huonoimpia latvoja pois. Rahasta ei mikään ole kiinni. On vaan oma rumbansa soitella, varata aikoja ja raahautua paikan päälle. Jos osaa itse edes jotain, säästää kyllä ainakin aikaa.
Lapsi taisi olla 2v, kun viimeksi leikkasin hänen hiuksesnsa itse. Kampaaja siis leikkaa tyttären hiukset.
Itse leikkaan. Pyysin muita opettamaan.
Esikoisen 16v hiukset leikkaa parturi. 12-vuotiaan tyttären hiukset leikkaan minä, sillä hän vaatii sitä. Mieluummin laittaisin ammattilaiselle, mutta ei. Ei kuulemma jaksa odottaa, hiukset pitää saada heti leikattua, kun tulee sellainen fiilis. Kuopus 6v. ei uskalla mennä parturiin.
Naapurin Pena. Ihan hyvä tulee perus keittiösaksilla ja kammalla.