Mitä saitte äitienpäivälahjaksi?
Itse sain lasten koulussa tekemät kortit ja mieheltä lehtitilauksen. Ja kakun, jos lasketaan.
Kommentit (22)
Kukan, halppis hajuveden, lapsen tekemän kortin ja avaimenperän, sukkia.
Mies oli suunnitellut jotakin, mutta sairastui pahasti, joten siirrämme äitienpäivän ensi viikolle, jos olisi parempi silloin. Lapsi on niin pieni, ettei itse osaa tehdä mitään, illalla käydään saunassa lapsen kanssa ja tehtiin vähän parempaa ruokaa kuin yleensä. Olisin saanut lahjat ja kortit tänään, mutta haluan ne vasta ensi viikolla sitten.
V***u en mitään. En edes äitienpäivätoivotukset.
Halauksen ja kaksi puhelua. Mieheltä halit ja aikuisilta lapsilta puhelut. Olen tyytyväinen.
En mitään, en edes tekstiviestiä, paha mieli nyt.
Vierailija kirjoitti:
En mitään, en edes tekstiviestiä, paha mieli nyt.
Mitä jos mä onnittelen sua. Hyvää äitienpäivää!
Kaulakorun, ruusun ja karkkipussin. Kivat lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä qullia ja lapsilta kukkia.
Oi, mulle olisi myös gulli kelvannut vaan kun ei mies halua minua. Siitä juuri aamulla riideltiin. Nro 2
Mieheltä sain Viaplayn ja suklaata. Poika 15v kertoi, että olivat tehneet kuviksen tunnilla äitienpäiväkorttia, mutta että hän ei ollut tehnyt, kun edellinen työ oli keskeneräinen...
Lapsen tekemän ihanan kortin ja koristeleman kukkaruukun jossa sisällä kukka. Nämä oli päiväkodissa tehdyt. Lisäksi mies teki herkkuaamupalan ja heräsi(!!!) aikaisin lapsen kanssa ja käytti koiran aamulenkillä (!!!). Taisi oppia viimevuoden läksytyksestä jotakin. :D Tosi onnistunut päivä. Aiempina äitienpäivinä on usein tullut riitaa.
Sain harrastukseeni liittyviä tarvikkeita <3
Lapsetkin vertailee koulussa ja kavereiden kesken saamiaan lahjoja. Naisten taso on tässä.
En mitään. Lapsi liian pieni muistamisille ja miehestä hänen ei kuulu sitä lapsen puolesta tehdä.
En mitään. Miksi olisi pitänyt?
T. 4 lapsen äiti
Saan joka vuosi saman, se on perinne. Poika hakee perhepizzan. Aiemmin mopolla, nyt autolla. Hyvää oli.
En mitään. Vaikka kaikki kolme lastani ja lapsenlapseni asuvat muutaman kilometrin päässä ei kukaan käynyt tai soittanut. Olen kai niin v---n huono äiti.
Kukkakimpun, ison suklaarasian ja LV:n laukun. Hyvää äitienpäivää teille joita ei muistettu, olen pahoillani puolestanne. <3
Minusta koko äitienpäivä on menneen talven lumia. Vaikka olen lapsellinen, niin juhlin eilen lapsettomien lauantaina.
Lapsilta kortit, mieheltä ruukkuruusun.
Mieheltä qullia ja lapsilta kukkia.