Tanja Karpelan seksikkyys katosi hiusten leikkuun myötä,
Mutta eihän sitä viisikymppisenä enää tarvi seksikkäältä näyttääkään.
Kommentit (18)
Olen samaa mieltä että näyttäisi hehkeämmältä jos ei olisi leikannut hiuksia. Toisaalta on voinut olla häneltä ihan tietoinenkin päätös. Ei se ole välttämättä hyväksi, että ihmisen tekemisiä katsotaan vain sen kautta miten hyvännäköinen sattuu olemaan, muu osaaminen helposti hautautuu sen alle.
Hän nyt yksinkertaisesti alkoi olla liian vanhan näköinen pitkiin hiuksiin.
Takaapäin kun kattoo että toi on 20-30 ja sitten kun kääntyy ja paljastuu, että näyttääkin 60....
Vierailija kirjoitti:
Hän nyt yksinkertaisesti alkoi olla liian vanhan näköinen pitkiin hiuksiin.
Takaapäin kun kattoo että toi on 20-30 ja sitten kun kääntyy ja paljastuu, että näyttääkin 60....
Mitä väliä silläkään on? Saako vaatimattoman näköisellä naisella olla hieno kampaus, kun huijaa selin ollessaan?
Niin, takaa kuin Marilyn Monroe ja edestä kuin Eino Poutiainen (googlaa).
Mietipä kaljuja miehiä, joilta tukka on lähtenyt kokonaan ja jo nuorempana.
Silti he tuntuvat luulevan kelpaavansa.
🙄
Kaikki seksikkyys hävisi kun nainen jäi 40- vuotiaana täysin terveenä ihmisenä eläkkeelle.
Sanoisin lähinnä että viisikymppisenä sitä viis veisaa random porukan mielipiteistä, ja on seksikäs niiden silmissä joilla on itselle merkitystä. Respectit ihanalle Tanjalle.
Täti-ikäisellä kuuluu olla tätitukka. Muuten muut täti-ihmiset alkavat haukkumaan.
Naisen ei tarvitse olla missään iässä seksikäs. Häpeä seksististä ajatustasi ap!
Oletteko ihan vajaita useimmat ? Karpela ei kuulu suosikkeihini, mutta näin hänet Efter Nio-ohjelmassa ja oli kyllä todella hieno lyhyt hiusmalli hänellä ja kroppa timmissä kunnossa. Ei kannata tavisten täällä urputtaa, onko varaa oikeesti. Katsokaas ensin miltä itse näytätte.
Lepsotukka.
Vielä noi muovirillit.
Mua on hiljaisesti sapettanut aina Tanja Karpela koska mun miehen mielestä hän on ihanin missi evö. Ja minä olen brunette. Ei pitäisi mennä tunteisiin mutta hän ei ole yhtään omaan makuun, sellainen lasittunut katse ja vähän jähmeä, ei kovin eläväinen. Afgaaninvinttikoira tulee mieleen.
Nyt Tanjan täti-look jesh! Uusi look vilahti uutisissa ja mies ei enää tunnistanut Tanjaa, suu loksahti kun sanoin ohimennen "Ai Karpelakin on leikannut lyhyet hiukset". Väitti ettei voi olla mutta oli. Kaikki hohto pois, tylsä täti, nyt poliitikon näköinen enemmän kuin koskaan aikanaan. Itsellä tummat, paksut hiukset alaselkään ja mies kysyi anovan näköisenä ettenhän leikkaa hiuksiani lyhyeksi koskaan.
Ei kai seksikkyydellä ollut enää väliä, kun rupesi hössäämään koirien koulutuksen parissa.
Lyhyetkin hiukset voi olla seksikkäät, jos niissä on hyvä, kantajalleen sopiva leikkaus. Tuo malli ei pue Tanjaa.
Täyttää muuten vasta ens vuonna 50 :D
Terveisin samanikäinen, joka ei halua itseään kutsuttavan 5-kymppiseksi (vielä) ;)
Lyhyet hiukset kyllä pilaa usein naisen. En nyt sano että tässä tapauksessa
Hän tosiaan on jo viisikymppinen. Jos olisi pitänyt pitkät hiukset, av täyttyisi haukkuketjuista, joiden mukaan kaikki ikääntymisen piirteet johtuvat säälittävästä nuoren naisen kampauksesta ja lyhyillä hiuksilla näyttäisi 10 vuotta nuoremmalta.