Miten löysitte vauvapalstan ensimmäistä kertaa?
Miten päädyitte palstailemaan?
Minä googlediagnosoin itseäni ja melkein kaikesta löytyi täältä ketju. Tänne sitten jymähdin, kun muutkin ketjut olivat hyviä.
Kommentit (32)
Saman konsernin iltapäivälehdessä oli linkki tänne. Kyse oli curlingista ja joku tällä palstalla ihmetteli, miksi Markku Ylipaavalniemen nimi kirjoitetaan siten. Hän oletti kyseessä olevan Markku "ylipäävalmentaja" Niemi. Tämä oli ensimmäinen kerta kun kävin lukemassa vauvapalstaa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs bloggaaja valitti, kuinka häntä mustamaalataan täällä. Piti tulla katsomaan, onko näin, ja sillä tiellä ollaan.
Samoin vuonna 2009, Kaunis pieni elämä
Luin Ilta-lehdestä huonosta hoidosta Rautionsaaren vanhainkodissa. Olisiko ollut vuosi 2014?
Ja siitä lähti minun AV palstailu
Googlasin viime vuonna johonkin virolaiseen pankkiin liittyviä kokemuksia. Tuloksissa oli tiestysti linkki vauvapalstalle. Pankkihommat ja kaikki muukin unohtui hetkeksi, kun tuossa sivussa oli otsikko vanhasta ihastumisesta, jossa vuosiluku täsmäsi oman elämäni tapahtumiin.
Huomasin että hyvinvointiyhteiskunnassa ei tarvii ku doupata ja voi jauhaa pskaa. Ei tarvii huolehtii muusta ku että lääkitykset on kohillaan.
Vauva-palstaa pidettiin Suomen parhaimpana huumoripalstana pari vuotta sitten.
Ajattelin ansioituneena sanataiturina lisätä oman hupaisan korteni tähän kekoon, mutta keko olikin rakennettu äärioikeistolaisesta paskasta.
Minäkin taisin löytää tänne sen käteenp* skomis-ketjun takia.
Tai sitten jonkun muun vastaavan.
2004 alkuvuodesta ostin esikoista ja olin alunperin tuolla odottajat puolella. En muista miten tänne av.n puolelle eksyin, mutta siitä asti täällä käynyt.
Tiesin palstan, koska mun yksi kaveri oli vuosia käynyt täällä.
Naureskelin ensin Pitääkö synnytyksessä olla alapää paljaana -ketjulle, mutta koukutuin varsinaisesti vasta 2011. Silloin täällä oli ketjuja uutisesta, jossa Ikean lastenhoito ei ollut päästänyt pallomereen (tms.) vammaista henkilöä. Siitä oli väittelyä ja koukutuin siihen. Sille tielle jäin.
Aloin lukea Iltalehden verkkolehteä ja kommentoimaan Iltalehden keskustelupalstaa. Siitä siirryin kaks+ palstalle ja sen hiivuttua siirryin tänne. Olisiko jotain 5 vuotta täällä oltu.
Jossakin lehtien kommenteissa puhuttiin vauvapalstan trolleista ja linkki tänne. Ja siitä se h.lvetti alkoi.