Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi, että ostamani lelun jälkeen sek.si ei tunnu miltään ja alapääni on selvästi löysentynyt

Vierailija
12.05.2019 |

En oikein jaksa uskoa, sillä en laita koko välinettä sisälleni (vibraatto ri) vaan käytän ainoastaan heikointa tärinätehoa klitoriksen päähän.

Mies on selvästi mustasukkainen lelulle ja kieltäytyy ehdottomasti ottamasta sitä mukaan yhteisiin sänkypuuhiin. Tämä on ok, toki hänellä on oikeus tunteisiin ja mielipiteisiin.

Mutta miksi tahallaan halusi loukata minua sanomalla, että olen muka löysentynyt? Mitään ei ole sisälläni käynyt lukuunottamatta mieheni penistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon, meillä mies on oikein haltioissaan meidän Wand sauvoista. Toinen verkkovirralla toimiva ja toinen ladattava. Rakastaa sitä että saa kiinittää minut fifty shades of gray setillä sänkyyn peittää silmäni ja sen jälkeen vibraa muutaman orgasmin minulle ennenkuin antaa itse " loppu huipennuksen" minulle. Enkä ole yhtään huonona tästä järjestelystä.

Täytyy taas illalla ehdottaa pientä sessiota....alkoi tehdä mieli jo pelkästään ap:n aloituksesta.

Vierailija
22/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaginan ympärillä oleva kudos löystyy, lihakset löystyy, mutta ne palautuu. Niistä tulee joustavampia, mutta ainahan se kudos joustaa kalun koon mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ap puhuu lelusta, jota käytetään p*llun ulkopuolella klitoriksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän