Jääkarhu, että on alkanut ärsyttämään tuo Teemu Selänteen ruikutus äidistään. Aikuinen mies
Kyllä nyt on muitakin, jotka vanhempansa on menettänyt. Ei kiitos enää yhtään otsikkoa, kuinka Teemu kaipaa äitiään.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Tä? Minulla on ikävä äitiäni joka kuoli 6 vuotta sitten.
Suurin tuska on lähtenyt.
Mutta ikävä on aina.
Itku tulee kun häntä muistelen.
Hän oli tärkein ihminen elämässäni.
Oma äitini kuoli vuonna 1997. Ajattelen häntä ja kaipaan usein. Tärkein ihminen ja olen kaikesta kiitollinen. Vieläkin rakastan häntä suuresti. Ikävä omaa äitiä.
Ja on myös se aika vuodesta, jolloin Milana Misic tulee lehtien palstoille itkemään pzkasta äidistään ja lapsuudestaan. (uusi levy/kirja/joku muu jätös tulossa)
Selänne on kritisoinut rais kaa via ma mu ja, niin sekös ärsyttää su vak ke ja.
Kaikilta kuolee omaisia ja lopulta kuolee itse. Miksi pitää nostaa joidenkin suru jatkuvasti esille, kuin se olisi jotain suurenpaa tai koskettavampaa koska on julkkis. Jokainen suree menetettyjä läheisiään.
Toimittajilla juttupulaa, mutta typerää Teemultakin näitä henkilökohtaisia juttuja niitä kärkkyville toimittajille suoltaa lehden täytteeksi, viihteeksi.
On eri asia surra äidin kuolemaa kuin tehdä sillä mikkoalatalomaisesti (vaimon kuolema) bisnestä roskamedioilla. Inhottavaa, että vielä vuoden päästääkin rahastaa äitinsä kuolemalla.
Teemu luulee olevansa ainut äiditön. Nyppii minuakin, nämä kiintiövalittajat!
Kaikilta kuolee äiti sekä isä. Jollei kuole itse ensin!
No jos elämässä ei tätä ennen ole kovin suuria vastoinkäymisiä niin on ymmärrettävää että kovillehan se ottaa.