Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut pudottamaan yli 40-vuotiaana painis

Vierailija
12.05.2019 |

5-10 kg ja sulattamaan jenkkakahvat pois? Miten onnistuit?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

painoa siis

Vierailija
2/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto + vhh. Pelkkä pätkäpaastokin toimii, mutta hitaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vaadi kuin ketoosin, nopeasti lähtee. Pitää kuitenkin muistaa, että ketogeeninen ruokavalio ei ole dieetti, vaan elämäntapa.

Vierailija
4/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa nyt niin ihmeellistä olisi? Sinänsä samanlaista se laihduttaminen on kolmekymppisenä kuin kymmenen vuotta myöhemmin.

Vierailija
5/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa nyt niin ihmeellistä olisi? Sinänsä samanlaista se laihduttaminen on kolmekymppisenä kuin kymmenen vuotta myöhemmin.

Ei mulla ainakaan ollut. Vielä kolmekymppisenä laihduin helposti, riitti kun vähän katsoin syömisiäni, jätin herkut pois ja kevensin. Nelikymppisenä tällaisella ei ole mitään vaikutusta painoon. T. 2

Vierailija
6/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, erosin, surin ja ihastuin. Tadaa: -10kg.

Vierailija
7/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotiaana pudotin 10 kg normaalipainon sisällä. Laskin kaloreita, söin ihan kaikkea.

Vierailija
8/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiilarisyklitys ja kova treeni. Toimii mun kropalle.

Vierailija
9/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt on 22 kg lähtenyt. Vielä 24 kg jäljellä (bmi 40.63 -> 22.66). En laske kaloreita, vaan pyrin elämäntapamuutokseen ja rentoon painonpudotukseen, johon kuuluu herkut kohtuullisessa määrin aina silloin tällöin. Ruokavaliona Välimeren ruokavalio (en käytä punaista lihaa enkä maitotuotteita), liikuntana päivittäinen kävely (7.5-11 km, kerran viikossa 18 km.) Kunhan paino tästä putoaa vielä noin 4 kg, aloitan kuntosaliharjoittelun. 

Vierailija
10/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon sisällä laihduttaminen on vaikeampaa. Minä olen laihtunut (en kehtaa sitä edes laihduttamiseksi sanoa) 105kg -> 77kg sellaisella suurpiirteisellä karppauksella ilman minkään sortin liikuntaa. Mutta normaalipaino tästä on vielä kaukana. Tämä oli minulle kuitenkin parempi tapa kuin joku äkkidieetti, niitäkin on kokeiltu ja paino tullut korkojen kanssa takaisin. Esim. ekalla kerralla raivokarppasin 92kg -> 75kg ja sieltä paino nousi hiljalleen ja pahimmillaan painoin 111kg. Tämä rentokarppaus ei ole tuntunut laihduttamiselta ja vuoden verran tuo painonpudotus kesti. Nyt olen vuoden ollut 77-78 haarukassa.

Tästä jos haluaisi alaspäin, pitäisi katsoa vähän tarkemmin mitä syö. Nyt on vähän sellainen pullakausi menossa, joku pulla tms menee useamman kerran viikossa. En edes tiedä mistä tuo johtuu, että on alkanut noita tehdä mieli, mutta en myöskään koe siitä syyllisyyttä enkä pikku herkuttelujen vuoksi heitä koko ruokavaliota läskiksi. Kun on painanut yli 100kg niin tämä alle 80kg tuntuu melkein sutjakalta. Eikä haittaisi vaikka jäisin tähän. Välillä mietin pitäisikö tarkistaa syömisiä ja laihduttaa lisää, mutta mihinkään lopputulokseen en ole vielä päässyt. Minulle on jo iso juttu että olen päässyt tähän ja olen aika zen näiden syömisten kanssa. Välillä herkuttelen, mutta hyvällä omallatunnolla eikä se suista minua ihan raiteilta.

Vierailija
11/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti. Kaivoin vanhat Painonvartijoiden ohjeet ja nyt on n. viisi vuotta pysynyt paino 89 - 63 kg. Nykyään syön kyllä mitä haluan. Sitten, kun paino nousee max. 65 kiloon, saan äkkiä painon alas. Oon 168 cm. 51-vuotiaallakin se vielä onnistuu enkä harrasta liikuntaa oikeastaan yhtään, mitä nyt kävelyllä käyn.

Vierailija
12/12 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Avioero tiputti sen 10 kg. 55v n.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi