Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa ihanaa, kun 17-vuotias poika halasi ja antoi suklaalevyn äitienpäivälahjaksi

Vierailija
12.05.2019 |

Rakas <3

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on vitsi! Ymmärtäisin jos aloittajan poika olisi 7-vuotias! Mutta suklaalevy äitienpäivälahjana on kyllä tuonikäiseltä liian vaatimatonta. Suklaalevyjä ostellaan arkisinkin läheisen ilahduttamiseksi.

Sopii miettiä sitäkin, jos aloittajan lapsi olisi tyttö. Olisiko ap silloin tyytyväinen suklaalevyyn ja halaukseen? Vai odottaisiko tyttären tarjoavan aamiaisen sänkyyn ja valmistavan äitienpäivälounaan?

Jos saisin suklaata ja halauksen lahjaksi lapseltani, leijuisin sen voimalla pitkään. Eiköhän se ole lahjan saaja, joka riittävyyden määrittelee. Muutenkin ajatus siitä, onko joku lahja riittävän arvokas vai ei, on minusta outo.

Mikä tämä aamukahvit sänkyyn - juttu on, en ole ikinä käsittänyt. Mulla se olisi kirjaimellisesti kahvit sängyssä. Mukavampi on pitkän kaavan mukaan pöydän ääressä.

Meilläkään ei tuoda aamupalaa sänkyyn, vaan syödään ihan pöydän ääressä hyvä brunssiaamiainen kera kakkukahvien ja leivonnaisten. Tai siis vanhempieni luona. Minulla ei ole lapsia vielä, mutta sittenkun on, niin haluaisin tuollaisen brunssiaamiaisen, ei sänkyyn mitään aamupalaa. Mutta jokainen tekee tyylillään :) Olen tykännyt paljon näistä äitien ja isäinpäivästä, etenkin lapsena kun oli kunnon brunssiaamiainen.

Vierailija
22/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teinit vielä nukkuu. Saa nähdä miten käy.

En saanut kuin halauksen. Vähän pettynyt olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla