Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olipa ihanaa, kun 17-vuotias poika halasi ja antoi suklaalevyn äitienpäivälahjaksi

Vierailija
12.05.2019 |

Rakas <3

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Hyvää äitienpäivää sinne <3

Vierailija
2/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poika sinulla. ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17v poika nukkuu vielä. Eilen kyllä salaa jemmas jotain kukkapakettia huoneeseensa ja kyseli, missä pressopannu on, mutta itse täällä olen kahvit keitellyt teinin nukkuessa. :)

Vierailija
4/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
5/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 18- ja 16-vuotiaat sällit tekevät tuolla isänsä kanssa meille ateriaa. Skumppapullo poksahti äsken auki. Kovasti siellä tuntuu tulevan eri komponentteja pöytään :) Aamulla ojensivat ruusukimpun ja toinen sanoi antavansa mulle tänään puolen  tunnin niskahieronnan. Toinen sanoi siivoavansa koeviikkojen jälkeen koko huushollin :) Ihania nuoria miehiä mulla.

Vierailija
6/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebraggin 🙄

Vierailija
7/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti. Ettei se ole vain haaveesi

Vierailija
8/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinit vielä nukkuu. Saa nähdä miten käy.

Vierailija
9/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihania ja ajattelevaisia nuoria löytyy suomalaisista perheistä! Kiva lukea

Vierailija
10/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein 1.99 € edestä panosti. Voi kyynel kuin liikkistä.

Vierailija
11/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa ilkeä! 😕

Ajatus on tärkein ja huomaavaisuus. Mukava teini. Ne ovat ne pienet eleet, jotka merkitsevät 🌹

Vierailija
12/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä on vitsi! Ymmärtäisin jos aloittajan poika olisi 7-vuotias! Mutta suklaalevy äitienpäivälahjana on kyllä tuonikäiseltä liian vaatimatonta. Suklaalevyjä ostellaan arkisinkin läheisen ilahduttamiseksi.

Sopii miettiä sitäkin, jos aloittajan lapsi olisi tyttö. Olisiko ap silloin tyytyväinen suklaalevyyn ja halaukseen? Vai odottaisiko tyttären tarjoavan aamiaisen sänkyyn ja valmistavan äitienpäivälounaan?

13/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3

Vierailija
14/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on vitsi! Ymmärtäisin jos aloittajan poika olisi 7-vuotias! Mutta suklaalevy äitienpäivälahjana on kyllä tuonikäiseltä liian vaatimatonta. Suklaalevyjä ostellaan arkisinkin läheisen ilahduttamiseksi.

Sopii miettiä sitäkin, jos aloittajan lapsi olisi tyttö. Olisiko ap silloin tyytyväinen suklaalevyyn ja halaukseen? Vai odottaisiko tyttären tarjoavan aamiaisen sänkyyn ja valmistavan äitienpäivälounaan?

Hei, kyseessä on teini! Se että ne ylipäätään vaivautuu on jo paljon.

Vierailija
15/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain viime vuonna 15v tytöltä turkinpippuripussin ja ilahdutti enemmän kuin mikään.

Vierailija
16/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko edes pillua sille?

Vierailija
17/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sitä rahaa nyt sitten olisi pitänyt kuluttaa, että olisi ollut riittävästi?

Vierailija
18/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annoitko edes pillua sille?

Ei se ole mitään oletus että kaikki nusauttaa äitiään vaikka sä olet tehnyt niin.

Vierailija
19/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin suklaata ja halauksen lahjaksi lapseltani, leijuisin sen voimalla pitkään. Eiköhän se ole lahjan saaja, joka riittävyyden määrittelee. Muutenkin ajatus siitä, onko joku lahja riittävän arvokas vai ei, on minusta outo.

Mikä tämä aamukahvit sänkyyn - juttu on, en ole ikinä käsittänyt. Mulla se olisi kirjaimellisesti kahvit sängyssä. Mukavampi on pitkän kaavan mukaan pöydän ääressä.

Vierailija
20/22 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tässäkin positiivisessa ketjussa ihmiset taas typeryyksiä kirjoitelleet. Vissiin ovat kateellisia, kun heitä ei kukaan muista.

Muiden mielestä tuo on liikuttavaa, kun haluavat muistaa äitiään. Ei sen tarvitse kallis summa olla, ei monella nuorella ole varaa ostella mitään kalliita asioita. "Lahjahevosen suuhun ei katsota". Tärkeintä on tuo ele, kuin se, että mikä se lahja on :) Ihania nuoria teillä. Olipa tosi ihana lukea tätä :)