Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on aina korostanut, että äitienpäivänä vain OMA äiti on jonkun arvoinen ja nyt on ihan hölmönä, kun anoppi on kuollut ja minä lähden ystäväni kanssa kaksin syömään

Vierailija
12.05.2019 |

Lapsetkin lentäneet jo pesästä, ei tarvitse ajatella heitä. Monet äitienpäivät nousin kukonlaulun aikaan keittämään itselleni kahvia ja antamaan lapsille aamupalaa, söimme yhdessä leipomaani kakkua kun mies lähti ruusukimpun kanssa äitinsä luo kahville ja takaisi tullessaan ärisi minulle jos ruoka ei ollut valmis.

Nyt saa mies katsoa, kun laitan meikkiä ja lähden itse itselleni ostamani koru kaulassa ystäväni luo. Saatan jäädä yöksikin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa! Nauti päivästäsi ap!

Vierailija
2/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on turhaa kiukuttelua. Varmaan provo.

Miksei muka lapsenne tule teille äitienpäivävieraiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mies voisi olla fiksumpi 364 päivää vuodessa?

Vierailija
4/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme marttyyri. "Itse itselleni ostama koru" miehesikö sen olisi pitänyt ostaa? Oletko hänen äiti?

"saatan jäädä yöksikin" Oletko tosiaan noin katkera, että miehesi on muistanut äitiään äitienpäivänä? Voivoi...

Vierailija
5/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa äitienpäivää sinulle! Tehkää muutkin samoin, niin ei tarvi täällä surra.

Toinen vaihtoehto on sanoa miehelle edellisellä viikolla, että minä nukun sunnuntain ja odotan tarjoilua sänkyyn. Piste.

Itse odottelen edelleen tarjoilua. Vatkain surisee, joten kai siellä ollaan kakkua tekemässä 😀

Vierailija
6/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei edes huolinut leipomaasi kakkua? Ei antanut halia eikä pusua että hyvää äitienpäivää kulta, muuta lahjaa mulla ei ole.

Vierailija
7/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei edes huolinut leipomaasi kakkua? Ei antanut halia eikä pusua että hyvää äitienpäivää kulta, muuta lahjaa mulla ei ole.

Ei huolinut ei, söi äidillään mitä siellä kahvin kanssa nyt oli. Pitkään lapset jankuttivat aina että pitää säästää  viimeinen kakkupala isille, kunnes oppivat ettei isi halua sitä. Pusun olen saanut viimeeksi varmaan kun menimme naimisiin. A.p

Vierailija
8/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on turhaa kiukuttelua. Varmaan provo.

Miksei muka lapsenne tule teille äitienpäivävieraiksi?

Poika asuu ulkomailla ja tytöllä on.. sanotaan nyt että ongelmia, en ala sen enempää avautumaan. A.p

Vierailija
9/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elätte yhdessä?

Vierailija
10/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hänen kanssaan?

Vierailija
11/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elätte yhdessä?

Tätä mietin itsekin. Vaikuttaa siltä ettei mitään yhteistä enää ole, vaan pelkkää katkeruutta puolin ja toisin. Lähtekää eri teille ja nauttikaa elämästänne.

Vierailija
12/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi elätte yhdessä?

Pitäähän elämässä olla sisältöä! Mies on katalyytti aivan selvästi. 

Vierailija
13/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Turhaan raahaat mukanasi tuommosta ukkoa. Mukavampaa sulla on yksin ja ystävien kanssa.

Vierailija
14/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme marttyyri. "Itse itselleni ostama koru" miehesikö sen olisi pitänyt ostaa? Oletko hänen äiti?

"saatan jäädä yöksikin" Oletko tosiaan noin katkera, että miehesi on muistanut äitiään äitienpäivänä? Voivoi...

Sinä olet ihana! 😘😘😘😘😘

Vierailija
15/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheaa! Miten mies nyt pärjää yksin kotona? Pitäisikö tehdä amsu? (=aviomiehensuojeluilmoitus)

Vierailija
16/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä lapset vievät äidin syömään. Mies voi tulla mukaan hengailemaan halutessaan.

Jos lapset eivät sinua vie, mitä mieskään siinä mukana tekisi. Vietä äitienpäivä haluamallasi tavalla.

Vierailija
17/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huolinut ei, söi äidillään mitä siellä kahvin kanssa nyt oli. Pitkään lapset jankuttivat aina että pitää säästää  viimeinen kakkupala isille, kunnes oppivat ettei isi halua sitä. Pusun olen saanut viimeeksi varmaan kun menimme naimisiin. A.p

Kuinka kauan olette olleet yhdessä, nimittäin ei hyvältä kuulosta...

Sinuna laittaisin eropaperit vetämään. Älä ole kynnysmatto!

Vierailija
18/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mene oman äitisi kanssa syömään?

Vierailija
19/19 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Syytä paskoja lapsiasi äläkä miestäsi. Nyt on äitienpäivä eikä Naistenpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän