mies, valitsisitko mieluummin kauniin yksinhuoltajan vai tavis lapsettoman naisen?
Kommentit (16)
Olisi varmaan pitänyt laittaa vielä "olen pelimies joten panisin molempia ja siirtyisin toisiin" vaihtoehdoksi...
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vastaavaa aloitusta ajattelit tehdä?
Sitä mukaa kuin niitä tulee mieleen...
Jotenkin huvittavaa että vanhemmuuteen suunnattu palsta on näin epätodellisen pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittavaa että vanhemmuuteen suunnattu palsta on näin epätodellisen pinnallinen.
Aika oudot ovat kyllä mammojen aiheet tällä palstalla, pakko myöntää. Eipä sitä pahemmin olla teini iästä olla kypsetty.
Valitsen -No näin äkkiseltään sanosin että "tavis lapsettoman". Kauneus on katoavaista. Mutta ehkä ennen kaikkea siksi, että riittäisi se. että hurmaantuisn ja kuka ties rakastusinkin "tavis naiseen" niin se riittäsi, eikä minun tarvitsisi yrittää tulla toimeen ja huomioda enempi -vähempi aktiivisesti hänen lapsensakin olemassa olo. - Niin ja mitä toiselle "tavista" on jolle kulle toiselle mahdollisesti hyvin erityisätä. - Mutta en minä sinkkuäitä kumppani vaihtoetona halua tyrmätä suoralta kädeltä.
Ootko koskaan kuullu luonteesta? Joka voi olla se ratkaiseva tekijä. Olipa yh, yv, wt, ph, hv tai mitä tahansa.
Mä valitsin sen kenellä on isoimmat tissit.
Kumpi nyt sitten on miellyttävämpi luonteeltaan niin sen. Yksinhuoltajan osalta kyllä valitettavasti ratkaisee sekin että tulenko toimeen niiden lasten kanssa, tosin täytyy olla jo täysi hirviömukula sellaisen jonka kanssa minä en tule toimeen.
m34
Vierailija kirjoitti:
Mä valitsin sen kenellä on isoimmat tissit.
Minä taas sen kenellä on kireämpi tussu.
Yksinkertaiset miehet tekevöt valintaa noilla vaihtoehdoilla... ehkä ap sellaisen haluaakin.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset miehet tekevöt valintaa noilla vaihtoehdoilla... ehkä ap sellaisen haluaakin.
Mitä tarkoitat? Ei niin yksinkertainen mies ottaisi molemmat vai?
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan kuullu luonteesta? Joka voi olla se ratkaiseva tekijä. Olipa yh, yv, wt, ph, hv tai mitä tahansa.
Aaahhahahahaaa!!!
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi nyt sitten on miellyttävämpi luonteeltaan niin sen.
Niin varmaan.
Kiva lukea, että yksinhuoltajilla olisi ottajia. Aika monet miehet pelästyy, kun kerron, että on lapsia. Tinderissäkin monet olisi halukkaita tapaamaan, mutta sitten tulee eteen käytännön järjestelyt, miten toteutetaan aikuisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpi nyt sitten on miellyttävämpi luonteeltaan niin sen.
Niin varmaan.
No jos tosisuhteeseen haluan naisen niin todellakin haluan sellaisen joka on miellyttävä luonteeltaan. Seksiseikkailuihin kyllä löytyy aina sellaisia pyntättyjä kaunottaria mutta harvoin niiden kanssa mitään parisuhdetta haluaisin.
Kuinka monta vastaavaa aloitusta ajattelit tehdä?