Oletko huomannut kollageeni- tai hyaluronihappovalmisteen vaikutuksia ihossasi?
Jos huomasit niin kuinka kauan ja mitä valmistetta käytit?
Kommentit (9)
Käytän useita c-vitamiini- ja hyaluroniseerumeita sekä kollageenituotteita ja iho on nykyään hyvin kosteutettu, heleä ja sileä. Ennen ihossa oli välillä kuivia kohtia, mutta nykyisin ei koskaan.
Kollageenikapselit mulla ihan selkeesti tekee ihon paremmaksi. Väri on nyt tasainen ja ihohuokoset pienet. Ei puske rasvaa niin paljon päivän mittaan. Näpyt lähteneet.
Toinen millä olen saanut ison avun on Mytan karoteenikapselit. Kun aloitin niiden syönnin kollageenikapseleiden lisäksi, muuttui iho vielä vahvemmaksi, terveemmäksi ja ennen kaikkea siihen tuli mahtava sävy.
Vierailija kirjoitti:
Kollageenikapselit mulla ihan selkeesti tekee ihon paremmaksi. Väri on nyt tasainen ja ihohuokoset pienet. Ei puske rasvaa niin paljon päivän mittaan. Näpyt lähteneet.
Toinen millä olen saanut ison avun on Mytan karoteenikapselit. Kun aloitin niiden syönnin kollageenikapseleiden lisäksi, muuttui iho vielä vahvemmaksi, terveemmäksi ja ennen kaikkea siihen tuli mahtava sävy.
Eihän kollegeenin edes pitäisi auttaa näppyihin...
Kunnon mainospuheelta kuulostaa.
Hyaluroniseerumi on aina käytössä. Nyt Hada Labo merkkinen.
En ole huomannut. Taino, kollageenitabuista tuli törkeet ihonalaiset finnit, oli pakko lopettaa tabujen napsiminen.
HH kyllä lisää kosteutuksen tehoa, huomasin talvella. Kollageenista vaikea vielä sanoa. Sehän kannattaisi syödä, sillä molekyylit on liian isoja imeytymään ihoon voiteesta. Ehkä jotain apua on kollageenivalmisteesta (syön puhdistamon kollageeni beutya), mutta kesää kohti iho muutenkin paranee, ja olen syönyt vasta muutaman kuukauden. Suosittelen lämpimästi retinolia. Ihan tajuttoman kallista, mutta the Ordinarylla on retinoidseerumi, joka ei ole kallis. Olen tykännyt siitä todella paljon. Ihonhoitohan toimii parhaiten ennaltaehkäisevänä, joten vaikea sanoa olenko vain geneettisesti onnekas, vai johtuuko ryppyjen vähäisyys massiivisesta ihonhoitorutiinistani.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkistä kollageenia käytät?
Olen syönyt kollageenijauhetta sekä käyttänyt c-vitamiiniseerumia jonkun aikaa. Ihon kuivuus on hävinnyt, iho on kuulas ja nuorekas. Olen saanut kehuja myös ulkopuolisilta, joten ei ole vain omassa luulossa.
Nosto