Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko bikinikuvasi nettiin?

Vierailija
11.05.2019 |

Niin tai olisitko laittanut alle kolmikymppisenä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Jos on näyttävä, se päätyy iljettäviin tarkoituksiin. Jos ei ole, tulee ikäviä kommentteja.

Vierailija
2/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanutkin. Ja parin kuukauden päästä laitoin uudet, että sai verrata mitä edistystä on tapahtunut. Muutama vuosi aikaa, en muista tarkalleen. Nyt olen 35 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en keksi ainuttakaan syytä, miksi niin tekisin. Ei ole niin huono itsetunto, että pitäisi kalastella kehuja tai huomiota ;)

Vierailija
4/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan laittanut ja koskaan en tule niin tekemään. En ole laittanut itsestäni nettiin muitakaa kuvia ainakaan viiteen vuoteen ja ne mitä sinne laitoin, olivat kaukaa otettuja tilannekuvia. N44

Vierailija
5/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laittanutkin. Ja parin kuukauden päästä laitoin uudet, että sai verrata mitä edistystä on tapahtunut. Muutama vuosi aikaa, en muista tarkalleen. Nyt olen 35 v.

Miksi nettiin?

Vierailija
6/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen nuorempana oon laittanu, enää en laittais enkä oo ees laittanu itteeni mihkää edustuskuntoon 😁

Vierailija
7/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvo kuvii kaa en mielellään laita

Vierailija
8/18 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi. Mutta ehkä salaa vähän toivon että olisin niin rohkea että laittaisin

Vierailija
9/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nettiin?

Koska halusin saada vinkkejä miten treenaan kroppaani. Tuskin olisin saanut hyviä vinkkejä, jos olisin laittanut kuvat vain omalle koneelleni tai kotini seinälle... Halusin myös neuvoja, kun piti ottaa huomioon polvi- nilkka- selkä- ja olkapäävamma. Paljon hyviä vinkkejä sain, ja molemmat ketjut pysyivät asiallisina. Eikä ollut tällä palstalla.

En kuitenkaan ikinä ole näyttänyt turvonneelta pullataikinalta, niin uskalsin laittaa. Eikä kuvat olleet mitenkään seksikkäitä, niin en usko että ne ovat kenellekään r.unkkumateriaaliksi päätyneet.

Vierailija
10/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 43v. Musta ei ole yhtään biksukuvaa alle 40vee yhtään missään.

Vierailija
11/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi aihe jonka ainoa tarkoitus on korostaa yhden ihmisryhmän paremmuutta.

En ole koskaan julkisesti jakanut yhtäkään tissikuvaa.

Jos joku on levittänyt privaatisti jakamiani, niin se on heidän vastuu ja häpeä.

Vierailija
12/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaisia kommentteja kuulee tarpeeksi muutenkin...

Vierailija
13/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut. Kehut ja kommentit on koukuttavia. Varsinkin jos niitä ei muuten saa.

Vierailija
14/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nettiin?

Koska halusin saada vinkkejä miten treenaan kroppaani. Tuskin olisin saanut hyviä vinkkejä, jos olisin laittanut kuvat vain omalle koneelleni tai kotini seinälle... Halusin myös neuvoja, kun piti ottaa huomioon polvi- nilkka- selkä- ja olkapäävamma. Paljon hyviä vinkkejä sain, ja molemmat ketjut pysyivät asiallisina. Eikä ollut tällä palstalla.

En kuitenkaan ikinä ole näyttänyt turvonneelta pullataikinalta, niin uskalsin laittaa. Eikä kuvat olleet mitenkään seksikkäitä, niin en usko että ne ovat kenellekään r.unkkumateriaaliksi päätyneet.

Älä sano, kaikelle voi runkata.

kaikelle

Vierailija
15/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nettiin?

Älä sano, kaikelle voi runkata.

kaikelle

No jos niille kuville haluaa runkata niin ei kuule haittaa yhtään, lähinnä säälittää sellainen reppana :D

Vierailija
16/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ihan nakukuvankin, kasvot näkyvillä.

Vierailija
17/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuva on jo siellä - en siis äänestä.

Vierailija
18/18 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut bikineitä, saati sitten että ottaisin itsestäni kuvan ja laittaisin nettiin :D. En mene rannalle edes kokouikkareissa. (Normaalipainoinen olen mutta en halua että kukaan näkee minua niin.) N36