Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohtaisitteko? ”Tapailemani” mies roikkuu koko ajan treffipalstoilla ja jopa kertoo niistä naisista minulle

Vierailija
11.05.2019 |

Esim. pettymyksistään kun naiset eivät vastaa hänen viesteihinsä. Sitten kuitenkin saan ilmoituksen, että mies on kyylännyt minun profiiliani useita kertoja. Ollaan juteltu pari kuukautta, mutta miehelle tuntuu olevan jotenkin vaikeaa tavata. Ei siis kertaakaan olla tavattu livenä, vaikka mies puhuu tästä kyllä paljon. En vaan käsitä. Sanoin jo hänelle, että mulla menee mielenkiinto kohta tällaisessa jahkailussa, mutta hän vastasi aidosti olevansa minusta kiinnostunut ja että olen kuulemma ainoa kiva nainen treffipalstoilta. Mitä tässä nyt on meneillään, en käsitä. Mies ei vaikuta pelimieheltä, mutta olenko vain sokea?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sun itsekunnioitus on?

Vierailija
2/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en ymmärrä miksi tää mies kuitenkin laittaa mulle todella paljon viestejä ja on kärppänä paikalla kun vastaan hänelle. Vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta kuitenkin omituiselta käytökseltä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda.

Vierailija
4/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse sen käytöstä ymmärtää. Riittää, jos itsestäsi tuntuu oudolta tai väärältä. 

-1-

Vierailija
5/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että on kiinnostunut mutta kierossa miehen mielessään ajattelee, että haluat häntä enemmän, kun muutkin naiset haluavat häntä. Tämän olen oppinut tältä palstalta.

Jaa tosiaan. Unohda. Saattaa olla palstaulpukka. Juokse!

Vierailija
6/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässynlää. etkö saanut metsästäjänsilmäistä jykeväleukaa nalkkiin? onko tämä jo toinen provosi tapailumiehestä tälle päivälle?

Vierailija
7/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos tuntuu oudolta tai väärältä, niin vaikkei osaisi järjellä itselleen perustella, että miksi, niin siinä ihmisessä on jotain outoa tai väärää itselle.

Vierailija
8/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lässynlää. etkö saanut metsästäjänsilmäistä jykeväleukaa nalkkiin? onko tämä jo toinen provosi tapailumiehestä tälle päivälle?

Ja ta-daa! Taioin paikalle ulpukan, ihan livenä!

- 5 -

Vierailija
9/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä jos tuntuu oudolta tai väärältä, niin vaikkei osaisi järjellä itselleen perustella, että miksi, niin siinä ihmisessä on jotain outoa tai väärää itselle.

Ehkä luotan vaan tähän vaistoon.

Ap

Vierailija
10/10 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa.