miehet, olenko huono, jos seisokki ei pysy
Olen äskettäin eronnut 40+ kiihkeä nainen. Mutta harmittaa, kun usein miehillä ei seiso kanssani. Johtuuko se yhdenillan juttujen humalatilasta? Miehiä kyllä harmittaa asia. Ja muutenkin ovat ilmaisseet halunsa minuun. Seisokki saattaa laskea esileikin aikana tai sisälläni. Johtuuko se iästä? Aiemmin olen tottunut alle 40-vuotiaisiin. Nyt 40-50-vuotiaisiin miehiin. Uusi tapailusuhteeni saattaa sanoa, että tämä tuli yllättäen, ei ole valmis seksiin. Aiemmin vakituisessa parisuhteessa mieheni (alle 40 v) oli aina valmis seksiin sekä henkisesti että fyysisesti.
Kommentit (6)
Eiköhän ongelma ole miehillä. Jos ei huvita ei seksikään suju. Ehkä et vaan ole kohdannut oikeaa tyyppiä. Mua joutuisit jallittamaan sika pitkään ennen punkkaan menoa. Ilman tunteita ei hommassa ole oikeaa imua.
Semmosia ne miehet on vanhetessaan... Siksi kannattaa pysyä nuorissa 😋
No eipä se iästä ole kiinni vaan yleisterveydestä, kunnosta ylipäätään, tupakoinnilla tappaa erektion helpoiten, viinakset, lääkkeet, stressi, itsevarmuus jne..
Itse olen 52v mies, ei ole ikinä ollut ongelmia seisokin kanssa, joskus jos yllättäen on aloitettu naimapuuhat ja nainen halunnut heti sisälle vaikkei ole ehtinyt täysi seisokki, kyllä se kalu on siellä ihanassa pimpassa kovettunut hetikohta. Kertaakaan ei ole puuhastelun akana pehmennyt, ei ikinä!
Uuden kumppanin kanssa varmaankin helpoiten pukkaa jotain erektio-ongelmia, jos ei ole kovin paljoa "kettu käynyt kolossa" viime aikoina, ehkä epävarmuus, ehkä on tullut tehtyä turhan paljon tuttavuutta oman käden kanssa ja paikat turtana (ei siis ole tuntoherkkyyttä)? Eipä muuta kuin imemällä uutta puhtia, sillä saa veret palautettua paisuvaiskudokseen, sama vaikutus kuin penispumpulla, näille ei mies voi mitään, kalu pullistuu imemällä, halusi tai ei.
Onko Ap imuttelu kokeiltu? Pysyykö pidempään seisokki sen jälkeen yhdynnässä (kunhan et ime laukeamiseen saakka)? Jos vielä veltostuu, imu kovaksi ja penisrengas tyveen estää veren poistumiseen herran valtikasta ja saat nautiskella ainakin pidempään herkkutatista.
Ja siis kyllä, humala aiheuttaa tuntoherkkyyden katoamista ja jos ei naidessa tunnu kalussa mitään, kai se siitä aikanaan laskee, ellei tilanne tai daami kiihota erityisen paljon. Itsellä kyllä pitää olla jo varmaankin jo kunnon kaatokänni, jotta ei seisoisi naidessa?!?
Selviää helpoiten ottamalla aamulla uusiksi tai sopimalla treffit, jolloin ei olla humalassa ja siitä sitten kysyä meille vai teille? Kyllä kai naisillakin orgasmin saanti vaikeutuu huomattavasti humalassa?
Kuvailepa vulvasi ulkonäköä niin vastaan omasta puolestani.
M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä