Kuinka nopeasti ihastumisen pitäisi tapahtua?
Varmasti yksilöllistä, mutta miten teillä? Mitä ekojen treffien jälkeen pitäisi tuntea? Kuinka monta kertaa kannattaa tavata, ennen kuin lyö hanskat tiskiin?
Rakastuin ensimmäiseen poikaystävääni ensimmäisellä tapaamisella, joten odottaisin, että kipinää pitäisi tuntea ensimmäisten treffien jälkeen. Olen käynyt parilla treffeillä, enkä tunne minkäänlaista kipinää vaikka molemmat tolivat mukavia ja erityisesti toisen kanssa juttu luisti hyvin. Pelkään, etten koskaan tule kokemaan sitä tunnetta, mitä exäni tavattuani koin, en samanlaista kemiaa.
Kommentit (10)
Minun pitää ihastua heti, tai muuten en ala ollenkaan. En ole koskaan ihastunut myöhemmin, päinvastoin, alkaa vain ahdistaa jos täytyy roikkua jonkun kanssa ei-ihastuneena.
Miksi naisille on niin tärkeää tuntea kipinäkemioita? Missaatte monet hyvät miehet olemalla täysin tunteiden vietävänä ja ajaudutte ns. jännämiesten seuraan.
Minä en miehenä saisi tapailua koskaan alkamaan jos odottaisin ihastumisen tunteita.
Olen pikemminkin huomannut, että mitä vähemmän tykkään naisesta niin sitä todennäköisemmin nainen kiinnostuu.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin vertaat jokaista uutta ihmistä exääsi, niin voi olla ettei sellaista tunnetta tulekaan. Koita olla hetken yksin ja päästä exästäsi yli.
Tiedän, että pitäisi olla yksin, mutta olimme pitkässä ja intiimissä suhteessa ja sen jälkeen yksinäisyys on tuntunut kamalalta. Haluaisin periaatteessa jonkun ”laastarisuhteen”, mutta se vaatii edes vähän ihastumista, koska läheisyys ei tunnu mukavalta jos tunteita ei ole. Olen ollut yksin kyllä ja läpikäynyt eroa paljon, nyt en enää haluaisi olla yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisille on niin tärkeää tuntea kipinäkemioita? Missaatte monet hyvät miehet olemalla täysin tunteiden vietävänä ja ajaudutte ns. jännämiesten seuraan.
Kyllä se kemia on isolta osalta sitä geenien yhteensopivuutta joten miksi mielestäsi pitäisi valita mies, joka ei luontaisesti seksuaalisesti viehätä. Itse ihastuin mieheeni ensi tapaamisella ja nyt on oltu yhdessä yli 30 v. Ihan kiva ja ok vaan ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Stereotypiat. Itse viehätyn kiltteydestä eniten ja ”kovat jätkät” ovat turn off. Exänikin oli hyvin kiltti ja huomaavainen. Tiedätkö itse, mihin tuolla kemialla viitataan? On olemassa paljon ihmisiä, jotka ovat mukavia, mutta eihän se riitä. Ihmisissä täytyy olla tietynlaista ”samanhenkisyyttä”, se on sitä kemiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin vertaat jokaista uutta ihmistä exääsi, niin voi olla ettei sellaista tunnetta tulekaan. Koita olla hetken yksin ja päästä exästäsi yli.
Tiedän, että pitäisi olla yksin, mutta olimme pitkässä ja intiimissä suhteessa ja sen jälkeen yksinäisyys on tuntunut kamalalta. Haluaisin periaatteessa jonkun ”laastarisuhteen”, mutta se vaatii edes vähän ihastumista, koska läheisyys ei tunnu mukavalta jos tunteita ei ole. Olen ollut yksin kyllä ja läpikäynyt eroa paljon, nyt en enää haluaisi olla yksin.
Ap
Haet ihastumisen tunnetta, mutta silti suhtaudut mahdolliseen uuteen suhteeseen laastarisuhteena? Etkö siis odotakaan suhteelta muuta kuin yksinäisyyden torjumista? Kerrotko sen myös miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Minun pitää ihastua heti, tai muuten en ala ollenkaan. En ole koskaan ihastunut myöhemmin, päinvastoin, alkaa vain ahdistaa jos täytyy roikkua jonkun kanssa ei-ihastuneena.
No joo, olen tapaillut joskus useita vaikken ole ensimmäisellä tapaamisella ihastunut, antaakseni mahdollisuuden. 5-10 tapaamiskertaa ja ei sen jälkeen mitään tunteita, lähinnä ahdistusta tosiaan. Siksi olen skeptinen, jos ensimmäisellä tapaamisella ei syty tunteita, niin voiko jatkossakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Haet ihastumisen tunnetta, mutta silti suhtaudut mahdolliseen uuteen suhteeseen laastarisuhteena? Etkö siis odotakaan suhteelta muuta kuin yksinäisyyden torjumista? Kerrotko sen myös miehelle?
Tottakai kerron jos ihastun.
Ap