Miksi ei tunnusteta sitä, että yksi suuri suu mielenterveysongelmiin on, että ei ole rahaa matkustaa minnekään?
Uskomattoman kallista mennä vaikka perheen kanssa tiksistä stadiin ja takaisin. Miksi matkustaminen ei ole ilmaista?
Kommentit (12)
Minulla ei ole minkään näköisiä mielenterveys ongelmia enkä halua matkustaa.Turhaa höpinää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole minkään näköisiä mielenterveys ongelmia enkä halua matkustaa.Turhaa höpinää.
Tiedätkö että ihmiset on erilaisia? Se että sinä, yksi junttura et halua matkustaa ei tarkoita etteikö moni muu halua :D
Ei jengi ole ennenkään mihinkään matkustellut, eikä ole silti lataamoon joutunut. Höpöhöpö juttuja.
Miksi matkustaminen ei ole ilmaista? What the... Varmaan joku provo tämä nyt.
No kyllähän tässä on perää. Jos ei ole varaa koskaan matkustaa, vaikka katsomaan perhettään ja läheisiään niin kyllä siinä nuppi aika kovaa nurin kaatuu, jos yksin joutuu vaan köyhistelemään.
Kahtia jakautunut yhteiskunta. Varakkaat lentelee ympäri maailmaa ja köyhillä ei ole varaa edes dösälippuun. Suomi 2019.
Ei kai kukaan enää halua matkustaa ilmastö-öyhötyksen takia. Köyhyys on ekologista.
Mä oon mielisairas koska en osaa matkustaa pääni sisällä, eiku tyhjäbää
Te voitte kävellä Ala-Tikkurilaan ja ostaa Helsingin sisäisen lipun.