Archie oli Meghanin kissan nimi. Myös anagrammi nimestä Rachel. Antaa nyt Princess Dianan lapsenlapselle joku rotan nimi
nimeäisinkö mä lapseni vaikk... Miuku.. tai Mauku...? Etenkin jos on Iso-Britannian Krununperimyksessä sijalla 7? ...joo....
Kommentit (26)
Miten tuosta Rachelin anagrammin saa?
Vierailija kirjoitti:
kun sekoitat kirjaimet uudestaan... l on I
Hänen kaverit paljastivat-
Mä en vieläkään ymmärrä tuota Dianan nostamista jalustalle. Se ei ollut sen ihmeellisempi, eikä kovin kauniskaan. Aina naama allapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti mitä älyn riemuvoittoa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on kuin joku sketsihahmo😂
Daily Mailin sivuilla nämä asiat kerrottiin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootin tai täysin sivistymättömän ihmisen mielestä L on sama kuin I.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole anagrammi. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?
tiedän. Tiedätkö sinä mitä palindromi tarkoitta?
Kieltämättä outo. Olisi voinut olla vaikka Arthur, ja siitä sitten Archie.
Tuohan kuulostaa melkein aasilta, epäkunnioittavalta.
Ja mä en vieläkään ymmärrä, miksi suomalaiset jaksaa pohtia ja valittaa yhtään kenenkään lasten nimien valinnoista saati niiden perusteluista, joista oikeasti emme tiedä enempää kuin nämä muutkaan arvailujaan esittäneet.
Aina on pakko arvostella. Kun saimme esikoisen, muistan kuulleeni - ei ilmeisesti ollut tarkoitettu korvilleni, että "olisi sopinut paremmin toisin päin" (esim. "Marja Liisa" olisi pitänytkin olla "Liisa Marja").
Onneksi muutoin kelpasi.
Eikö tästä nimestä ole jo viiskytsivunen ketju täällä?
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en vieläkään ymmärrä, miksi suomalaiset jaksaa pohtia ja valittaa yhtään kenenkään lasten nimien valinnoista saati niiden perusteluista, joista oikeasti emme tiedä enempää kuin nämä muutkaan arvailujaan esittäneet.
Aina on pakko arvostella. Kun saimme esikoisen, muistan kuulleeni - ei ilmeisesti ollut tarkoitettu korvilleni, että "olisi sopinut paremmin toisin päin" (esim. "Marja Liisa" olisi pitänytkin olla "Liisa Marja").
Onneksi muutoin kelpasi.
no onko se sinun mielestä SATTUMAA että hänellä oli teini-iässä kissa jonka nimi oli ARCHIE??
Ei.
Toinen nimi äidin mukaan (Kissa on nimetty Rachelista saadun anagrammin mukaan, jonka mukaan vauva nimettiin, ja myös Harryn (Harry's son). Lapsi Rachel varmaan piirteli nimeään paperille ja sekoitti kirjaimia, niin kuin lapset tekevät, ja niin keksi kissalleen nimen.
Niin teinitouhua että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi muutoin kelpasi.
no onko se sinun mielestä SATTUMAA että hänellä oli teini-iässä kissa jonka nimi oli ARCHIE??
Ei.
Toinen nimi äidin mukaan (Kissa on nimetty Rachelista saadun anagrammin mukaan, jonka mukaan vauva nimettiin, ja myös Harryn (Harry's son). Lapsi Rachel varmaan piirteli nimeään paperille ja sekoitti kirjaimia, niin kuin lapset tekevät, ja niin keksi kissalleen nimen.
Niin teinitouhua että.
Onneksi me mammat saamme lukea sinun kypsiä ja aikuismaisia kommentteja tästä aiheesta.
Ei se mitään, mun veljeni nimesi lapsensa entisen koiransa mukaan. Ihmisnimi kylläkin eikä mikään Nakkirakki, mutta aina kun kutsuu lasta tulee koira mieleen.
Meidän poika on nimetty ystävän kissan mukaan.
Archie on sarjakuvahahmo. Riverdale-tv-sarja perustuu Archie-sarjakuvaan.
okei. samalla logiikalla kissa on anagrammi sanasta noppa eiku.
No ei ole anagrammi. Tiedätkö mitä se tarkoittaa?