Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset, jotka kiusasivat minua luulevat vieläkin minun välittävän heidä mielipiteistään?

Vierailija
11.05.2019 |

Kertovat, miten minun pitäisi elää. Itse olen kiitollinen, että selvisin edes hengissä. En tiedä olenko kasvanut ihmisenä, mutta ei heidän sanansa merkitse enää minulle mitään. En arvosta heitä yhtään. Mutta he selvästi luulevat minun nöyristelevän edessään. Ehei, en käännä katsettani tai väistä tieltäsi. Kävele vaikka päin. Katsotaan kumpi on lattialla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*heidän

Vierailija
2/5 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat kiusaajat ovat narsistisia, joten he luulevat, että heidän mielipiteillään on aina ja kaikkialla suuri painoarvo. Narsistit eivät myöskään osaa kunnioittaa toisten ihmisten rajoja ja yksityisyyttä. Kiusaamista tapahtuu aikuistenkin keskuudessa ja pahimmillaan se muuttuu vainoamiseksi.

Vierailija
4/5 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen jättää pysyvät arvet. Ylä-aste aikainen henkinen ja fyysinen kiusaaminen kummittelee välillä edelleen näin kolmekymppisenä miehenä. Ei ole kyllä mitään kunnioitusta heitä kohtaan myöskään ja heikoilla jäillä ovat jos tänä päivänä vastaan tulee.

Vierailija
5/5 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat ovat yleensä sellaisista oloista, ettei heidän olemassaoloaan ole huomattu. Siksi he kiusaavat, jotta olisivat olemassa edes jollekkin. Kiusaaminen menettää tehon kun kohde vahvistuu eikä enää välitä. Sitten kiusari etsii uuden kohteen. Surullista, mutta tuskinpa tuolle mitään oikein voi koska aina on vanhempia, jotka eivät osaa rakastaa lapsiaan, jotta heistä ei tulisi kiusaajaa.

Hyvä ap kun olet päässyt kiusaamisen yläpuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän