Miksei XS-S-koon vaatteet mene kaupaksi Torissa?
Isommat koot menevät kyllä kaupaksi, mutta jostain syystä XS-S-koon vaatteet jäävät myymättä, vaikka hinnat pudotettu yhteen euroon ja tuote vähän käytetty. Mistä johtuu? Miksei hoikat naiset shoppaile netissä?
Kommentit (24)
En ole koskaan ostanut vaatteita Torista, paitsi yhden takin, jota olin etsinyt koossa 34, mutta löytyi vain 36. Oli niin halpa, että ostin riskillä, koska liian isoa voi aina pienentää, mutta pientä vaikea suurentaa. Käyttövaatetta kaupat ja kirpparit pullollaan muutenkin, miksi Torista ostelisin hakuammunnalla ja sikana säkissä.
Kirpparilla myydessä huomasin että suurin osa xs-koon vaateistani oli vain liian pieniä ostajaehdokkaille. Vaikka vaatteet olivat ehjiä ja hyväkuntoisia. Olen puolessa välissä pariakymmentä ja tein teinivaatteiden- vaatekaapin tyhjennyksen. parikymppisiä ei kirpparilla kuitenkaan näkynyt, joille pöytäni olisi ollut karkkikauppa
Siksi kun tuon kokoisia on jo ennestään kaapit täynnä.
Itse olen kokoa xs, enkä melkein koskaan löydä kirppareilta mitään hyvännäköistä ja oikean kokoista, joten ei tule paljoa käytyä. Joskus huutonetistä muutamia käytettyjä merkkivaatteita olen kyllä tilaillut, mutta on se sielläkin surffailu pääasiassa kyllä melkoista ajanhukkaa. Nykyään, silloin harvoin kun jotain tarvitsen, teen suosiolla vaan kierroksen lähimmässä kauppakeskuksessa. Siellä tarjonta on kierretty ja hankinnat tehty puolessa tunnissa.