Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri kun olet alasti sisälä niin pidä verhot kiinni

Vierailija
11.05.2019 |

PERVO!

Ikkunasi on suoraan niin, että sisälle tulevat näkevät suoraan asuntoosi.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, just oli alasti ja verhot auki :D Tosin tuo "sisälle tuleminen" ei nyt ihan natsannut, joten et varmaan tarkoittanut minua. Mua ei haittaa jos näkee vilauksen minusta alasti, jos ahdistaa, niin voi kääntää päänsä pois, niin minäkin teen kun vahingossa vilaisen naapurin ikkunaan ja on alasti, en jää tuijottamaan.

Mikä alastomuudessa ahdistaa? Oletko suomalainen?

Olen ihan kantasuomalainen, mutta vapaaehtoisesti miehetön. En halua nähdä sellaista alasti kotonani, enkä myöskään kotiin mennessäni. Olisi ihan kohteliasta olla järkyttämättä naapureita.

En ole koskaan alasti muulloin kuin suihkussa ja silloinkin on ovi lukossa, vaikka asun yksin.

Onneksi sitten olen nainen, niin saan jatkossakin olla alasti :D

Alastomuus on ihan luonnollinen olotila, ehkä sun kannattaa pitää katse maassa, jos noin kovasti järkytyt luonnollisesta asiasta, me muut ei olla noin ahdistuneita.

Ja mullakaan ei ole miestä, olen aseksuaali vieläpä, eikä seksiasiat kiinnosta ollenkaan, se voi tietenki vaikuttaa siihenkin, ettei alastonta kehoa pidä minään ihmeellisenä. Ihan hyvin voin rannallakin jutella nudistien kanssa niitä näitä :)

Olen myös aseksuaali. Myös aseksuaalilla voi olla traumoja ja inhotusta yleisen kiinnostumattomuuden lisäksi. Aseksuaali ei aina ole neutraali jolle ei ole sattunut yhtään mitään ikävää josta ei olisi jäänyt ikäviä kokemuksia.

Suomi on kylmä maa, ei täällä kukaan kulke julkisilla paikoilla alasti ja jo vauvasta asti meidät puetaan. Pukeminen ja vaatteet ovat luonnollinen ihmisasu, alastomuus ei: Etenkään vieraiden ihmisten välillä.

Ap

Vierailija
22/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pistä. Muuta pois kaupungista, jos muut ihmiset ahdistaa. Ei tavan tisseissä ole tieteellisesti osoitettu olevan mitään vaarallista katsottaessa, joten vika on nyt sinun korvien välissäsi ja siihen saa apua varmaan joltain terapeutilta.

Se on mies munasillaan.

Pystytkö näkemään munat ihan lattialla seisten vai pitääkö nousta pöydälle?

No mietis nyt kun ikkuna on matala ja maantasalla ja pitkä mies kävelee asunnossa ikkunaa kohti niin näkyyhän se kauas etenkin silloin kun on valot päällä.

Ihmisillä on oikeus valita näkevätkö paljaita sukupuolielimiä vai ei. Eli pitäkää ne pois muiden kuin omien perheidenne näkyviltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pistä. Muuta pois kaupungista, jos muut ihmiset ahdistaa. Ei tavan tisseissä ole tieteellisesti osoitettu olevan mitään vaarallista katsottaessa, joten vika on nyt sinun korvien välissäsi ja siihen saa apua varmaan joltain terapeutilta.

Se on mies munasillaan.

No mietis nyt kun ikkuna on matala ja maantasalla ja pitkä mies kävelee asunnossa ikkunaa kohti niin näkyyhän se kauas etenkin silloin kun on valot päällä.

Ihmisillä on oikeus valita näkevätkö paljaita sukupuolielimiä vai ei. Eli pitäkää ne pois muiden kuin omien perheidenne näkyviltä!

Onko niskasi jäykkä? Etkö pysty suuntaamaan katsettasi muualle? Vai etkö halua?

Vierailija
24/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mies munasillaan.

Kuinka usein katsot taakse kun kävelet suoraan eteen? Tuppaan katsomaan kulkusuuntaani. Siirsin kyllä toki katseeni heti pois, mutta ikävä kyllä ehdin nähdä tuon oksettavan näyn enkä toivoisi sen toistuvan. Millainen pervo pitää alaoven vieressä olevan ikkunsa verhoja auki silloin kun alasti? Kyllä hän tietää, että asukkaiden on pakko kulkea hänen ikkunansa kautta päästäkseen ovelle kun ei siihen ole muitakaan kulkuväyliä rakennettu.

Että ne VERHOT KIINNI!

Vierailija
25/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mies munasillaan.

Kuinka usein katsot taakse kun kävelet suoraan eteen? Tuppaan katsomaan kulkusuuntaani. Siirsin kyllä toki katseeni heti pois, mutta ikävä kyllä ehdin nähdä tuon oksettavan näyn enkä toivoisi sen toistuvan. Millainen pervo pitää alaoven vieressä olevan ikkunsa verhoja auki silloin kun alasti? Kyllä hän tietää, että asukkaiden on pakko kulkea hänen ikkunansa kautta päästäkseen ovelle kun ei siihen ole muitakaan kulkuväyliä rakennettu.

Että ne VERHOT KIINNI!

ikkunansa..

Vierailija
26/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen koittanut katsella näkyykö sisälle. Laitoin ikkunoihin ikkunakalvoa ja sälekaihtimetkin ovat suojana. Mielestäni sisälle ei näe ellei ala oikein tiirailemaan. 

Vierailija
27/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen koittanut katsella näkyykö sisälle. Laitoin ikkunoihin ikkunakalvoa ja sälekaihtimetkin ovat suojana. Mielestäni sisälle ei näe ellei ala oikein tiirailemaan. 

Pitääkin pyytää Brother Christmasia toimittamaan hänelle sälekaihtimet.

Vierailija
28/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on mies munasillaan.

Että ne VERHOT KIINNI!

Lähesty sitä ovea katse tiukasti alaviistoon kulkuväylää katsoen.

Vierailija
29/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurit luulevat vielä, että miehesi on mennyt rahan takia naimisiin.

Vierailija
30/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tästä mieleen, kun naapurimme (ok-taloalue) valitti minulle että mieheni esittelee itseään alasti heidän lapsilleen. Ihmettelin silmiä pyöritellen että mitähän ihmettä, ei varmasti esittele, että nyt suuta soukemmalle tai lähtee tutkintapyyntö naapurin herjakusesta poliisille päin!

Kävi ilmi että heidän lapsensa kyttäilevät meidän ikkunoihimme jatkuvasti nähdäkseen alastoman mieheni. Joo, kyllä mieheni kulkee asunnossamme usein munasillaan, tai sitten pelkät alkkarit päällä, mutta aika pitkälle menee jos naapuri väittää mieheni nakuilevan tarkoituksella juuri hänen lapsilleen. Varsinkin kun mieheni ei edes ole huomannut koskaan näiden mukuloiden häntä kyttäävän, ja on ollut autuaan tietämätön siitä että hänen kotonaan olo häiritsee naapureita.

Mies viisveisasi naapurin motkotuksesta, vaan sanoi että hän on talon ostanut itselleen, ja sen myös jo maksanut, että hän asuu kotonaan, seinien sisäpuolella juuri niin kuin hän itse haluaa. Kävi tämän myös kertomassa naapurille, ja hänen lapsilleen. Ei ole sen jälkeen valitettu!

Vierailija
31/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että tarkottaako mua otsikko, kun olen läski ja joitakin haittaa läskin keho...

Vierailija
32/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, just oli alasti ja verhot auki :D Tosin tuo "sisälle tuleminen" ei nyt ihan natsannut, joten et varmaan tarkoittanut minua. Mua ei haittaa jos näkee vilauksen minusta alasti, jos ahdistaa, niin voi kääntää päänsä pois, niin minäkin teen kun vahingossa vilaisen naapurin ikkunaan ja on alasti, en jää tuijottamaan.

Miten kansalaisuus tähän liittyy?

Vierailija
33/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on asunossaan vähissä pukeissa ja nainen näkee ulkoa tämän, niin mies on itsensäpaljastelija, mutta jos nainen on sisällä vähissä pukeissa ja mies näkee ulkoa ikkunasta, niin mies on tirkistelijä.

Näin se menee.

Vierailija
34/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että tarkottaako mua otsikko, kun olen läski ja joitakin haittaa läskin keho...

On se vähän läski, mutta se ei haittaa, vaan sukupuolielimien näkeminen on se ongelma.

Vierailija
35/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kansalaisuus tähän liittyy?

Yleensä suomalaisia pidetään saunomiskulttuurin takia sellaisina, ettei kenenkään alastomuus haittaa.

Vierailija
36/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mieshän henkisesti manipuloi sinut katsomaan. Mitä jos juokset sen matkan ovelle, millä osalla hän on näkyvissä ja sillä osuudella tuijotat vain tiivisti ulko-ovea, etkä mitään muuta. Tai vaihtoehtoisesti maalaat aamuyöstä sen ikkunan umpeen pienenä vinkkinä ahdistelijalle. Helpointahan kaikille olisi jos tuo alastomuuttaan pakolla toisille tuputtava järkiintyisi, mutta se lienee turha toivo.

Vierailija
37/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen pitäminen kiinni ei auta, jos joukkovainoamista harjoittavat saastaiset tirkistelevät pervot tarkkailevat alasti kotonaan olevaa kohdetta esim. nuppineulan kokoisilla piilokameroilla tai modernilla tutkateknologialla, jolla "näkee" seinän läpi.

Vierailija
38/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

gang stalking kirjoitti:

Verhojen pitäminen kiinni ei auta, jos joukkovainoamista harjoittavat saastaiset tirkistelevät pervot tarkkailevat alasti kotonaan olevaa kohdetta esim. nuppineulan kokoisilla piilokameroilla tai modernilla tutkateknologialla, jolla "näkee" seinän läpi.

Tai foliohattu päässä kuten selkeästi sinä...

Vierailija
39/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuri,kun olet alasti, toivon että pitäisit verhot auki .

Viereinen talo täynnä yliopiston opiskelijatyttöjä.

t. setä 44v

Vierailija
40/49 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on hieman isompiakin ongelmia kuin jonkun alaston vartalo. :D Olen monesti nähnyt, kun joku on kävellyt asunnossaan alasti mutta sitten olen kääntänyt katseen muualle. Ei ole tullut pieneen mieleenkään tehdä siitä nettiin keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän