Naapuri kun olet alasti sisälä niin pidä verhot kiinni
PERVO!
Ikkunasi on suoraan niin, että sisälle tulevat näkevät suoraan asuntoosi.
Kommentit (49)
Pervo on kyllä se, joka tirkistelee sisälle toisten ikkunoista. Itselle ei ikinä käy tuollaisia "vahinkoja" että toisen kotiin tulisi nähtyä, vaikka se sijaitsisi miten. Katsos kun katseen suuntaa voi muuttaa. Ei ole pakko tuijottaa että herranen aika, siellä se on nakuna ja jos tästä tällesti vähän kurottaa, niin kyllä näkyy joo.
Ap tais joutua oikein pysähtymään kauhistellakseen? Joko oot tehnyt pari lisäreissua roskiksille, että voit tarkistaa jatkuuko pöyristyttävä tilanne yhä?
Olen lähes aina alasti ja haluan auringon valoa iholleni, koska minulla on psoriasis. Ei ole pakko tuijottaa, en minäkään kyylää sinun asuntoosi enkä varsinkaan vartaloasi, se on lähinnä vastenmielinen.
Oho, just oli alasti ja verhot auki :D Tosin tuo "sisälle tuleminen" ei nyt ihan natsannut, joten et varmaan tarkoittanut minua. Mua ei haittaa jos näkee vilauksen minusta alasti, jos ahdistaa, niin voi kääntää päänsä pois, niin minäkin teen kun vahingossa vilaisen naapurin ikkunaan ja on alasti, en jää tuijottamaan.
Mikä alastomuudessa ahdistaa? Oletko suomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Pervo on kyllä se, joka tirkistelee sisälle toisten ikkunoista. Itselle ei ikinä käy tuollaisia "vahinkoja" että toisen kotiin tulisi nähtyä, vaikka se sijaitsisi miten. Katsos kun katseen suuntaa voi muuttaa. Ei ole pakko tuijottaa että herranen aika, siellä se on nakuna ja jos tästä tällesti vähän kurottaa, niin kyllä näkyy joo.
Tie ovelle on vino, jolloin ikkuna on suoraan kulkusuunnassa, ei siihen tarvitse erikseen katsoa. Sehän tässä on ongelmana.
Onko sinulla aina vaatteet päällä, kun "tulet sisälle"?
Vierailija kirjoitti:
Oho, just oli alasti ja verhot auki :D Tosin tuo "sisälle tuleminen" ei nyt ihan natsannut, joten et varmaan tarkoittanut minua. Mua ei haittaa jos näkee vilauksen minusta alasti, jos ahdistaa, niin voi kääntää päänsä pois, niin minäkin teen kun vahingossa vilaisen naapurin ikkunaan ja on alasti, en jää tuijottamaan.
Olen ihan kantasuomalainen, mutta vapaaehtoisesti miehetön. En halua nähdä sellaista alasti kotonani, enkä myöskään kotiin mennessäni. Olisi ihan kohteliasta olla järkyttämättä naapureita.
En ole koskaan alasti muulloin kuin suihkussa ja silloinkin on ovi lukossa, vaikka asun yksin.
En pistä. Muuta pois kaupungista, jos muut ihmiset ahdistaa. Ei tavan tisseissä ole tieteellisesti osoitettu olevan mitään vaarallista katsottaessa, joten vika on nyt sinun korvien välissäsi ja siihen saa apua varmaan joltain terapeutilta.
Vierailija kirjoitti:
PERVO!
Ikkunasi on suoraan niin, että sisälle tulevat näkevät suoraan asuntoosi.
PERVO on se, joka toisen asuntoon tirkistelee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan kantasuomalainen, mutta vapaaehtoisesti miehetön. En halua nähdä sellaista alasti kotonani, enkä myöskään kotiin mennessäni. Olisi ihan kohteliasta olla järkyttämättä naapureita.
En ole koskaan alasti muulloin kuin suihkussa ja silloinkin on ovi lukossa, vaikka asun yksin.
Onko sinulla muita henkisiä hankaluuksia?
Muista pitää suihkukopin valo pois.
Vierailija kirjoitti:
En pistä. Muuta pois kaupungista, jos muut ihmiset ahdistaa. Ei tavan tisseissä ole tieteellisesti osoitettu olevan mitään vaarallista katsottaessa, joten vika on nyt sinun korvien välissäsi ja siihen saa apua varmaan joltain terapeutilta.
Se on mies munasillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitten olen nainen, niin saan jatkossakin olla alasti :D
Alastomuus on ihan luonnollinen olotila, ehkä sun kannattaa pitää katse maassa, jos noin kovasti järkytyt luonnollisesta asiasta, me muut ei olla noin ahdistuneita.
Ja mullakaan ei ole miestä, olen aseksuaali vieläpä, eikä seksiasiat kiinnosta ollenkaan, se voi tietenki vaikuttaa siihenkin, ettei alastonta kehoa pidä minään ihmeellisenä. Ihan hyvin voin rannallakin jutella nudistien kanssa niitä näitä :)
Mun mies on lähes aina kotona munasillaan eikä meillä ole edes joka ikkunassa verhoja. Älä katso jos et halua. (salaa tykkäät kuitenkin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla muita henkisiä hankaluuksia?
Muista pitää suihkukopin valo pois.
On. Kun olin teini ja suihkussa niin siskoni toi lauman poikia kylään. Pojat sitten pohtivat miten tiirikoivat lukon auki ja r aisk aavat.
Opiskeluasuntolassa eräs nuori nainen mielellään oli mielellään rinnat paljaana iltaisin. Verhot auki. Mikä lie ollut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mies munasillaan.
Pystytkö näkemään munat ihan lattialla seisten vai pitääkö nousta pöydälle?
Mitä jelvettiä nyt taas? Liikunnan ja muun takia vaihdan vaatteita useamman kerran päivässä, enkä kyllä ala tempoa useampia verhoja kiinni-auki.
Ap, hanki elämä.
Ei kiinnosta eikä sun ole pakko katsoa.
M40
Anteeks! En aina muista!